וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו: "קורצקי עבר שבוע לא פשוט, מקדישים לו את הניצחון"

אחרי ימים סוערים בעקבות עזיבת מרמנטיני בנעילת חלון ההעברות, חדרה חגגה את ה-0:1 על הפועל חיפה. במועדון ממתינים להכרזה על הארכת חוזהו של המאמן

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה שניצחה אמש (ראשון) 0:1 את הפועל חיפה, עשתה צעד גדול מאוד בקרב על הכרטיס הנחשק לפלייאוף העליון. חדרה הגיעה למשחק אחרי סוף שבוע מתוח מאוד ואחרי מספר ימים סוערים במועדון, בעקבות שיחרורו של גוסטבו מרמנטיני להפועל באר שבע והכעס של המאמן מנחם קורצקי בעקבות כל הפרשה. הרבה מאוד לחץ ומתח השתחרר עם שריקת הסיום לאחר שער הניצחון הדרמטי של הבלם ג'ונתן סיסה עמוק בתוך תוספת הזמן. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות כשהם מחבקים את המאמן מנחם קורצקי לאחר הימים הסוערים שעברו עליו מאז סגירת חלון ההעברות.

ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
הרבה לחץ השתחרר. סיסה חוגג/שלומי גבאי

חדרה השלימה משחק שלישי ברציפות בתוך שבוע, כשהיא רושמת שני ניצחונות ליגה חשובים מאוד לצד הפסד למכבי חיפה בגביע. אמש נאלץ קורצקי לפתוח בהרכב עם מספר שחקנים שלא היו כשירים לגמרי, כמו מקסים פלקושצ'נקו ושובל גוזלן, כאשר גם סטיבן אלפרד פתח למרות שהוא עדיין סוחב פציעה.

קורצקי נשמע שקול ומחושב בראיון שנתן הסיום המשחק, למרות שעברו עליו ימים של כעסים ומחשבות לא מעטות על עתידו בקבוצה. כעת ממתינים כולם להודעה הרשמית של המועדון באשר להארכת חוזהו של קורצקי גם לעונה הבאה, זאת לאור שביעות הרצון הגדולה שיש ממנו העונה.

עוד בוואלה!

מנחם קורצקי: "אי אפשר לכתוב תסריט כזה, ניצחון חשוב מאוד"

לכתבה המלאה
מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה מול דור מלול שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
ניצחון קריטי לחדרה. פלקושצ'נקו מול מלול/שלומי גבאי

"יש כאן חבורה של גברים, עברנו שבוע קשה, גם מבחינת עומס משחקים. גם אני עליתי עם פציעות וכל מצה שצריך", אמר הקשר מקסים פלקושצ'נקו בסיום המשחק, "באנו למשחק עייפים ואולי ראוי את זה קצת, אבל נלחמנו הכי ווינרים שיש. שמח על שלוש הנקודות האלה, נמשיך ככה גם בשבוע הבא. אני רוצה להגיד תודה לכולם, גם להנהלה ובעיקר לקורצקי שעבר איתנו שבוע לא פשוט. כל השחקנים רוצים להקדיש לו את הניצחום הזה".

על סיכויי הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון: "כולם רואים כמה לב ונשמה אנחנו נותנים, כולם נלחמים וזו המהות של הקבוצה שלנו. הפועל חדרה צריכה להיות בפלייאוף העליון, אנחנו עובדים על זה ונמשיך לעשות את זה. גם אם שחקן אחד טוב עזב, יש כאן שחקנים לא פחות טובים ואני שמח שהצלחנו לנצח. בעזרת השם נהיה בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully