וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אי אפשר לכתוב תסריט כזה, ניצחון חשוב מאוד"

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 21:55

מאמן חדרה חגג את ה-0:1 הדרמטי מול הפועל חיפה, זלקה הודה: "שיחקנו רע מאוד". אלישע לוי: "הפסד כואב, לא חשבתי שנפסיד"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה הצליחה לעקוץ הערב (ראשון) את הפועל חיפה עם 0:1 בדקה ה-94 בזכות נגיחה של ג'ונתן סיסה אחרי יציאה גרועה של אוהד לויטה. בחדרה הצליחו לשים מאחוריהם את עזיבת גוסטבו מרמנטיני והשיגו ניצחון חשוב מאוד במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יכול לחייך. קורצקי/שלומי גבאי

מאמן חדרה מנחם קורצקי היה מאושר ובהלם ואמר: "אי אפשר לכתוב תסריט כזה. עברנו שבוע לא קל. מעבר לכל מה שקרה עם חלון ההעברות, שחקנים הלכו, פחות באו שחקנים. אנחנו במשחק שלישי בתוך שבעה ימים, עם אותו סגל ואותו הרכב. השחקנים נתנו הכול ואני הכי גאה בהם בעולם. במהלך השבוע היה לי קשה להאמין שננצח, אבל לקראת סוף השבוע שמנו את הדברים מאחור. דיברנו כל השבוע ואמרנו שעם כל מה שקרה, חייבים לעשות הכול כדי לנצח. לשחקנים מגיע כל הקרדיט ואני מודה להם. הכנסתי שחקנים בשביל מצבים נייחים, בשביל זה הכנסתי את מרקוב. שובל ואלפרד לא היו בשיא, מקסים משחק עם פציעה והייתי חייב לעשות חילופים. אני שמח שאחרי שספגנו הרבה שערים ממצבים נייחים, הצלחנו לנצח ממצב כזה".

על שחרורו של מרמנטיני אמר קורצקי: "מעדיף לא לדבר על זה. כרגע אני שמח בניצחון. זה ניצחון חשוב מאוד ומתוק בשבילנו". על עתידו: "לא היו מחשבות. מה שהיה לי אשאיר לעצמי. השחקנים נותנים הרבה כוח, גם לי וגם למועדון. הם ראויים לזה חד משמעית. יש עבודה, אנחנו מתמודדים מול קבוצות טובות. אנחנו עם הרגליים על הקרקע. אני מקווה שהשחקנים יישארו בריאים ולא מורחקים בחמשת המשחקים הקרובים וייקחו אותנו אל הפלייאוף העליון".

קפטן חדרה מנשה זלקה: "קיוויתי שזה יהיה שער. אם אתה לא מאמין אתה לא בענף הנכון. היו 90 דקות רעות מאוד, אין לי מה לשקר. שיחקנו רע מאוד, אבל לפעמים טוב לשחק רע ולהביא שלוש נקודות יקרות במאבק על הפלייאוף. מרמנטיני עזב וזה הפריע להרבה אנשים במערכת ובראשם למנחם. השלם גבר על סך חלקיו. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות יקרות, אלה נקודות בשביל מנחם קורצקי שהאמין בנו והחזרנו לו. אנחנו כואבים מאוד את העזיבה של גוסטבו, מנחם לקח את זה קשה מאוד וגם האוהדים. אני פה מגיל שבע, המועדון הזה הוא הבית שלי אז הרגשתי צורך לחבר את האוהדים עם ההנהלה והשחקנים. אני שמח שהגיעה כמות יפה של אוהדים, אני מצפה עדיין ליותר אוהדים. הפועל חדרה בעזרת השם תהיה בפלייאוף העליון. זאת המטרה והשאיפה".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "זה כואב מאוד. לצערי זה הכדורגל. דווקא כשהיינו בשליטה ולא ראיתי איך אנחנו יכולים להפסיד בכלל, הגיעה עבירה שהכריעה את המשחק. זה כואב, אבל זה חלק מהמשחק, אנחנו חושבים הלאה. אנחנו צריכים לחשוב קדימה. נפסל לנו שער מוקדם והמשחק היה בשליטה שלנו. היה חסר לנו מחץ. שלטנו במשחק, הנענו את הכדור טוב והיה כתוב על המשחק הזה תיקו".

על התלונות כלפי השופטים: "מהעמדה שלי אני לא יכול לראות את השער שנפסל או העבירה שנשרקה בדקה האחרונה. אין לי עניין לדבר על השופט. אם ואם ואם, יש עוד זמן. ניאבק עד הסוף ונראה מה יקרה. השוער הוא האחרון, כשהוא עושה טעות זה חלק מהעניין. נצטרך להתמודד עם זה ולעזור לו ומקווה שבמשחק הבא הוא יהיה טוב".

עוד בוואלה!

על הבאזר: הפועל חדרה עקצה 0:1 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

במחזור הבא תפגוש הפועל חיפה את בני סכנין, הפועל חדרה תתארח אצל הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully