וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא יעצור אותנו": ברצלונה באופוריה אחרי ההצגה מול אתלטיקו

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 10:46

הקטאלנים חגגו את ה-2:4 והעלייה למקום הרביעי על חשבון האלופה צ'אבי ביקש לתמוך בדמבלה. וגם: המחווה של טורס והבעיות בהארכת החוזה של גאבי ואראוחו

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:3 (בתום הארכה)/ספורט1

אחרי חודשים מתסכלים, שכללו הדחה מליגת האלופות ומהגביע ויציאה ממאבק האליפות, ברצלונה סוף סוף קיבלה סיבה לחייך כאשר גברה אתמול (ראשון) 2:4 על האלופה אתלטיקו מדריד ועלתה על חשבונה למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
ביקש לתמוך בדמבלה. צ'אבי/GettyImages, Eric Alonso

המפגש הקודם בין הקבוצות בבירת ספרד הסתיים ב-0:2 לקולצ'ונרוס, וכעת הקטאלנים נקמו עם תצוגה התקפית נפלאה. הקבוצה כולה חגגה בחדר ההלבשה, צ'אבי בירך אישית את כל השחקנים, ובסרטון שפורסם לאחר המשחק נשמע קול שקורא: "אנחנו כבר במקום שמוביל לליגת האלופות, אף אחד לא יכול לעצור אותנו".

מאז שהגיע לקבוצה בנובמבר, צ'אבי לקח את ברצלונה תוך עשרה מחזורים מהמקום התשיעי לרביעי: "זו יכולה להיות נקודת מפנה, אבל אנחנו צריכים להיות צנועים". המאמן אף התייחס לאירוע הפחות נעים שהתרחש לפני המשחק, כאשר הקהל בקאמפ נואו שרק בוז לעוסמאן דמבלה (שלא שותף) כאשר הכרוז קרא בשמו: "אני רוצה שהם יתמכו בו, זה הזמן לעזור לו. בבקשה, תפסיקו עם השריקות".

עוד בוואלה!

ברצלונה הגדולה חוזרת? צ'אבי: "זו הקבוצה שכולם רוצים לראות"

לכתבה המלאה
דני אלבס, שחקן ברצלונה. רויטרס
משחק רב אירועים. אלבס לאחר ההרחקה/רויטרס

מי שחווה משחק מלא באירועים הוא דני אלבס, שחזר לאחרונה לקדנציה שנייה במועדון, ואתמול הפך לשחקן ברצלונה הראשון מאז עונת 2004/5 שכובש , מבשל וסופג כרטיס אדום באותו המשחק. בגיל 38 ו-276 ימים, אלבס גם הפך למבקיע הרביעי הכי מבוגר בליגה הספרדית במאה ה-21 אחרי דונאטו ושני שחקנים שעדיין פעילים - חורחה מולינה וחואקין.

לקראת סיום המשחק, דניאל ואס שערך הופעת בכורה באתלטיקו נפגע בברכו לאחר מפגש עם פראן טורס, ולמרות שהוא הצליח להישאר על המגרש, בשריקת הסיום הוא נפל על כר הדשא בכאבים. טורס, שאף שיתף פעולה עם הדני בוולנסיה, ניגש לשאול לשלומו ובספרד אף סופר כי בהמשך הוא הגיע לחדר ההלבשה של הקבוצה המפסידה כדי לברר מה מצבו.

שחקני ברצלונה גאבי, ג'רארד פיקה. רויטרס
ישודרג כמו פאטי ופדרי? גאבי/רויטרס

בברצלונה עוסקים בבוקר שאחרי בהארכות החוזה של כובשי השער השני והשלישי - גאבי ורונאלד אראוחו. הקשר והבלם שקיבעו העונה את מעמדם כחלק מהשלד העתידי של המועדון. בחודשים האחרונים שני כוכבים עולים נוספים של הקבוצה, פדרי ואנסו פאטי, חתמו על חוזים חדשים וגבוהים בקבוצה (כשישה מיליון יורו לעונה), וכעת הספרדי והאורוגוואי מעוניינים בשכר דומה, כך שגם סיפור החוזים לא יהיה פשוט כפי שציפו במועדון.

ב"ספורט" נטען כי לגאבי הוגשה הצעה בינואר והיא לא עמדה בדרישות המחנה שלו, ובעוד בן ה-17 אינו ממהר להאריך חוזה, ברצלונה רוצה להבטיח את עתידו כמה שיותר מהר לאור הפריצה המטאורית שלו וההתעניינות שהוא גורר מקבוצות ברחבי היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully