וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הגדולה חוזרת? צ'אבי: "זו הקבוצה שכולם רוצים לראות"

הקטלאנים רמסו 2:4 את אתלטיקו האלופה ועלו על חשבונה למקום הרביעי, המאמן התמוגג: "עד האדום של אלבס שיחקנו מושלם". על טראורה: "הוא מפלצת, אי אפשר לעצור אותו". וגם: מספרי השפל של הקולצ'ונרוס

תקציר: ליברפול - קרדיף 1:3/ספורט1

האם ברצלונה חוזרת? אחרי שניצלה את הפגרה הקצרה והתחזקה בכמה שחקנים, הקבוצה של צ'אבי רשמה הערב (ראשון) את משחקה הטוב ביותר העונה כשניצחה 2:4 את אתלטיקו מדריד האלופה בקאמפ נואו. מעבר ליריבות הגדולה בין שני המועדונים האלו, מדובר בשלוש נקודות קריטיות של בארסה שהעלו אותה על חשבון יריבתה למקום הרביעי. דני אלבס, השחקן הראשון שהוחתם על ידי צ'אבי, היה גיבור המשחק הזה כשסיפק בישול לשער מרהיב של ג'ורדי אלבה, הוסיף כיבוש ו"קינח" עם כרטיס אדום אחרי כניסה מכוערת בקראסקו. לואיס סוארס רשם משחק לא רע מול האקסית עם שער ובישול, אבל הוא בטח ירצה לשכוח את המשחק הזה ובינתיים את העונה הזו, העונה הגרועה בעידן סימאונה. מי שנבחר אגב לאיש המשחק הוא אדאמה טראורה, שחקן הרכש הטרי שפתח בהרכב וסיפק בישול ב-61 דקות מצוינות.

דני אלבס, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שער, בישול וגם אדום. דני אלבס/רויטרס

* רביעייה ראשונה שאתלטיקו סופגת בליגה מאז דצמבר 2012. גם אז זה היה בקאמפ נואו, גם אז הובילה, נגמר 1:4

* אתלטיקו מדריד ספגה שלושה שערים לפחות בליגה רק שלוש פעמים מאז תחילת עונת 2016/17.

* זו הפעם הראשונה שאתלטיקו מדריד סופגת שלושה שערים במחצית הראשונה בליגה מאז ינואר 2015.

* אדאמה טראורה בישל במשחק הבכורה שלו בברצלונה, זה יותר ממה שהוא בישל ב-20 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלו עם וולבס.

* דני אלבס כבש שער ליגה עבור ברצלונה לראשונה מאז ספטמבר 2013. זו גם הפעם הראשונה שאלבס כובש ומבשל מאז ה-29 באוקטובר 2011.

* דני אלבס הוא השחקן הראשון של ברצלונה שכבש, בישל וקיבל אדום באותו משחק ליגה מאז חריסטו סטויצ'קוב שעשה זאת ב-12.3 1994. גם אז זה היה בקאמפ נואו וגם מול אתלטיקו מדריד. מיקל מרינו עשה זאת אגב בריאל סוסיאדד בינואר 2019.

עוד בוואלה!

ארבע על ארבע: ברצלונה חגגה עם 2:4 ענק על אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
אדאמה טראורה, ג'ורדי אלבה, דני אלבס שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
הופעת בכורה מצוינת. אדאמה עם אלבס ואלבה/רויטרס

התגובות

צ'אבי התמוגג מהמשחק של שחקנים ואמר: "האוהדים, השחקנים והצוות.. כולם היו צריכים את הניצחון הזה. זה היה יותר מעוד ניצחון. עד הכרטיס האדום של דני אלבס, זה היה משחק מושלם שלנו. אחרי האדום הלכנו אחורה מעט, אבל 60 הדקות הראשונות ייצגו את ברצלונה שכולם רוצים לראות".

המאמן הפליג בשבחים לאדאמה טראורה ואמר: "הוא תורם לנו המון. מבחינה פיזית הוא חיה, מפלצת. אי אפשר לעצור אותו ב-1 על 1. אני נמצא פה שלושה חודשים ועשינו התקדמות גדולה. אני גאה בשחקנים"

רונאלד אראוחו, הבלם שכבש את השער השלישי עוד לפני ההפסקה, אמר לאחר המשחק: "הייתה תצוגה מדהימה שלנו. שיחקנו כדורגל טוב. היו לנו שבועיים להתכונן, ועשינו בדיוק מה שהמאמן אמר לנו. הקהל עזר לנו הרבה, זה היה חשוב לנצח במאבק על ליגת האלופות. המטרה היחידה שלנו הייתה לנצח והמשימה הושלמה".

ג'ורדי אלבה, שפתח את מסכת השערים עם גולאסו משוגע, אמר: "זה היה משחק מושלם לכולם. אני חושב שהקהל נהנה משתי הקבוצות. הם גאים בהופעה שלנו. שלטנו במשחק במיוחד במחצית הראשונה. אתלטיקו היא יריבה קשה מאוד".

ג'רארד פיקה, שהגיע ל-593 הופעות בקבוצה, אמר על ציון הדרך: "בחיים לא חשבתי שאגיע למספר כזה של הופעות וזה אומר המון. אני נהנה מהמסע ולהשתוות לאח כמו קרלס פויול זה מאוד מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully