וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר החומות: התקווה המחודשת של בית"ר ירושלים

7.2.2022 / 6:30

בית"ר ירושלים של יוסי אבוקסיס עדיין קבוצה חלשה, אך לפחות מבינה מה מצפים ממנה בסיטואציה הסבוכה אליה נקלעה ואפילו מייצרת מצבים. ניצן חזר להיות עוגן, זרגרי עדיין חסר ביטחון, פלייטר סיים עם דמעות אכזבה מההחמצות, אך איכשהו המאמן הפך לתקווה הכי גדולה להישארות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים לא ידעו איך לעכל את התיקו המאופס מול הפועל נוף הגליל אמש (ראשון). מצד אחד היריבה הגיעה ללא מעט מצבים ואיתמר ניצן היה המצטיין במשחק, אך מנגד אחרי תקופה ארוכה הקבוצה עמדה טוב יותר והגיעה לכמות מצבים שהיא לא רגילה אליה, עם החמצות גדולות של ירדן שועה וחלאופילו פלייטר. פלייטר עצמו היה עם דמעות בחדר ההלבשה ואמר: "אני מרגיש לא נעים מכולם, לא מבין מה קורה לי", כשהשחקנים מנסים לעודד אותו, ואומרים לו: "כולם רואים מה אתה עושה באימונים ומה אתה שווה, גול אחד והביטחון יחזור לך".

הבשורה המעודדת מבחינת בית"ר היא העובדה כי לא ספגה. עבור קבוצה שבשבוע שעבר הוציאה כדור רביעי מהרשת בדקה ה-40, המשחק אתמול מהווה לשיפור משמעותי. יחד עם זאת, ליוסי אבוקסיס יש יותר מדי שחקנים חסרי ביטחון. לאורך כל המשחק המאמן החדש ניסה לכוון את אביאל זרגרי איפה לעמוד, קריאף עודד אותו, ראה את חוסר הביטחון וניסה לחזק.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מה שהיה חסר. יוסי אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס הבין שהשחקנים עדיין לא מבינים מה הוא מצפה מהם בשיטת שלושת הבלמים ועבר במחצית לארבעה בהגנה, אבל אולי היתרון הגדול של אבוקסיס הוא שהוא מביא את עצמו. בדיוק מה שהיה חסר לבית"ר - מישהו שבא לקחת הובלה על הסיטואציה.

בבית"ר חסרת המנהיגים שמעבר לכדורגל נלחמים על הדברים הקטנים ומפגינים נוכחות וכח - לריב עם שופט על הוצאת חוץ, לקחת כדור נייח אחורה בשני מטר או לדרוש כרטיס צהוב לשחקן יריב על תפיסת חולצה, אבוקסיס הביא אתמול את כל החבילה החסרה הזאת, וזה השפיע על השחקנים.

במחזור הבא צפוי לאבוקסיס עוד קרב תחתית, שמכבי פתח תקוה תגיע לטדי. במשחק הזה תהיה לבית"ר את התמיכה של הקהל, שנראה שלפחות ברמת המשחקים האוהדים שמים הכל בצד ובאים להילחם על הישארות בליגה. במקביל, מחאות האוהדים יימשכו וכבר השבוע צפויים להתקיים עוד שתי הפגנות.

אוהדי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מוחים ומעודדים. אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

בנוגע לקיצוצי השחקנים, בית"ר הגיעו להבנות עם ארגון השחקנים על מתווה קיצוץ בו השחקנים יקבלו את הכסף בחזרה ברגע שיגיע רוכש או בעונה הבאה, אך הדברים עדיין לא נחתמו, כאשר ב-9 לחודש הקבוצה צריכה לשלם משכורות, אך במועדון העריכו שביום יומיים הקרובים הכל ייחתם והקיצוץ בכל מקרה יבוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully