וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "התרגשתי, היה שונה להיות בצד של בית"ר אחרי הרבה שנים"

המאמן אחרי משחקו הראשון: "זה ה-0:0 הכי מטורף שהיה העונה, צריך לחשוב איך מביאים נקודות". ניצן: "היום נראינו כמו קבוצה". חשש פציעה חמורה של לקס, ברדה: "הוא הברומטר שלנו"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל 0:0/ספורט1

לא יותר מדי משחקים מסתיימים בתיקו ללא שערים ובכל זאת נשאר מהם טעם טוב. הערב (ראשון) זה קרה לבית"ר ירושלים ולהפועל נוף הגליל, קבוצות שצמודות זו לזו בטבלה ובמשחק תחתית באצטדיון טדי הריק מקהל ייצרו אין ספור מצבים, אך רק בגלל החמצות ענקיות והצלות אדירות של השוערים איתמר ניצן ומתן עמבר נפרדו בתיקו מאופס.

יוסי אבוקסיס, שחזר לבית"ר ירושלים אחרי 21 שנה ויכול להתעודד מיכולת שחקניו בבכורה שלו על הקווים, אמר: "זה היה שונה היום, להיות בצד של בית"ר אחרי הרבה שנים. חסרה לנו הדחיפה של הקהל. זהו. התרגשתי, אשקר אם אגיד שלא. הייתי פה הרבה שנים לפני הרבה שנים".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
התרגש לשוב לאצטדיון טדי, ששוב יהיה לו לבית. אבוקסיס/דני מרון

על היכולת: "בסך הכול היה משחק משוגע, זה 0:0 הכי מטורף שהיה העונה. היה משחק של 3:3 או 4:4. הגענו למצבים מצוינים. המצבים שלהם היו אולי פעם אחת של אחד על אחד, הרוב היו מרחוק. לנו היו כמה מצבים מקרוב של אחד על אחד. הרבה מצבים טובים. היה משחק מטורף, אין לי מה להגיד. יש פה חוסר ביטחון לשחקנים. אחרי שאתה לא מנצח במשך סיבוב שלם זה מדאיג ומוריד את הביטחון מן הסתם. ניקח את השחקנים שרוצים ללמוד ולעשות הכול כדי להישאר בליגה. חד משמעית אפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. יש ביטחונות, אני לא רוצה לדבר על המצב ומה שמסביב. צריך לחשוב איך אנחנו מביאים נקודות ונשארים בליגה. יש לנו משחק על שש נקודות מול קבוצת תחתית במחזור הבא. היה חשוב לא להפסיד היום. מכבי פתח תקוה היא קבוצה טובה, אני מקווה שיהיה פה המון קהל שידחוף אותנו ונביא תוצאה טובה".

על עצמו והקריירה שלו אמר אבוקסיס: "קיבלתי החלטות. הראש שלי כל כך עסוק בבית"ר, אני לא יודע להגיד שאני מצטער. הדבר היחיד שמפריע לי זה שעזבתי את באר שבע בטונים לא נעימים. האופי שלי זה לא לריב עם מקומות שאני עובד בהם. בכדורגל אי אפשר לדעת, לפעמים אתה מקבל החלטה טובה ולפעמים לא טובה. בדיעבד כולם אלופים. הדבר היחיד שחשוב עכשיו הוא להישאר בליגה".

שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן הוסיף לדברי מאמנו: "אני מנסה להתרכז בכדורגל כמה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה שלי כמה שאני יכול. זהו, אין יותר מדי מה להגיד. הם הגיעו למצבים וגם אנחנו. זה היה אחד המשחקים היותר מעניינים השבוע. יוסי הכניס בנו רוח חדשה, אנחנו מרגישים שאנחנו יוצאים לדרך חדשה ויש תקווה גדולה, היום נראינו כמו קבוצה. אנחנו מאמינים מאוד ביוסי. הוא הכין אותנו טוב מאוד אל המשחק. לצערי זה לא תורגם לניצחון, אבל נותן לנו רוח גבית להמשך הדרך. אנחנו נעשה הכול כדי להשאיר את בית"ר ירושלים בליגה ולהחזיר אותה אל המסלול. מעבר לזה אני לא יכול להבטיח".

עוד בוואלה!

תחושת החמצה: 0:0 רב אירועים בין בית"ר ירושלים לנוף הגליל

לכתבה המלאה
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים עם חלאופילו פלייטר. דני מרון
"היום נראינו כמו קבוצה". ניצן מנחם את פלייטר אחרי החמצת הענק/דני מרון

בצד השני, המאמן שי ברדה התייחס תחילה לפציעתו של הקשר ניר לקס, שנאלץ לפנות את מקומו כבר במחצית הראשונה ובקבוצה חוששים מפציעה קשה שתשבית אותו זמן רב: "עד הפציעה של ניר לקס, שזה הדבר הכי חשוב שהוא יהיה בריא, הפציעה הזו נראית לא טוב והוא הברומטר שלנו. עד הפציעה שלטנו והגענו להמון מצבים, זה משחק של 4:4. ברגע שקיבלנו החלטה שאנחנו משחקים כדורגל פתוח עם כמה שיותר שחקנים קדימה, אנחנו לא יכולים להגיע למצב שההגנה שלנו חשופה כמו שהייתה היום. אנחנו צריכים נקודות. נמשיך באותה דרך, עם חיוך ועבודה קשה. יש לנו חבר'ה צעירים שרוצים ונותנים הכול. זה מרתון".

על ההחלטה לתת קרדיט למתן עמבר ובר כהן הוסיף המאמן: "הקרדיט שייך למאמן השוערים הפנטסטי תום אלמדון, שקיבל את ההחלטה. כל אחד מתעסק עם מה שהוא מבין. יש לי מאמן שוערים מצוין וברגע שמתן היה טוב, אין סיבה להחליף. בר כהן שחקן כישרוני מאוד. אנחנו משתדלים להציב לו מטרות, לא יכול להיות שכישרון כזה לא יפרוץ קדימה. הוא העביר מסר, קיבל את חולצת ההרכב. זה 70% ממה שהוא שווה, הוא שחקן יוצא מן הכלל".

על מאבק התחתית אמר לסיכום: "יהיה מאבק עד הסוף. אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לשחק את אותו כדורגל. היום לא כבשנו למרות שהגענו להרבה מצבים. אנחנו לא יכולים להיות כל כך חשופים. אנחנו נגיע בסוף לאן שאנחנו צריכים להגיע כי המועדון הולך בכיוון הנכון".

ניר לקס, הפועל נוף הגליל. דני מרון
"הברומטר שלנו, הכי חשוב שיהיה בריא". ניר לקס/דני מרון

בר כהן, מהבולטים בנוף הגליל, אמר: "היה לי משחק טוב. זה לא עוזר. הגיע לנו לנצח ונמשיך להילחם כדי להישאר בליגה ונעשה את זה. מבחינתי כדור ברשת זה מה שחשוב ויכול לתת שלוש נקודות לקבוצות. הייתי מוותר על כל הבעיטות כדי שאחת תיכנס וננצח. לפעמים אתה עובד ומוסר ורץ והכדור לא נכנס. יש את הימים האלה. אני אשפר את עצמי בעניין הזה ואני מקווה שאעזור לקבוצה. אנחנו נישאר בליגה, אני בטוח. יש לנו צוות מצוין שמכין אותנו טוב מאוד למשחקים ואנחנו נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully