וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד לסטר תקף את שחקני נוטינגהאם: "צריך להיות מושעה לכל החיים"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 6:59

אירוע חריג במשחק הגביע האנגלי: האוהד פרץ לדשא במהלך חגיגות השער של שחקני היריבה והחל לתקוף אותם באגרופים. עוד לפני המשחק: אוהדים השתוללו והשליכו כיסאות לעבר פאב מקומי. לסטר תיענש? צפו בשני האירועים

תקציר: נוטינגהאם פורסט - לסטר 1:4/ספורט1

לסטר הודחה אמש (ראשון) בבושת פנים מהגביע האנגלי אחרי תבוסה צורמת של 4:1 בחוץ מול נוטינגהאם מהצ'מפיונשיפ. השועלים הגיעו למשחק הזה כפייבוריטים ברורים ומחזיקי הגביע, אך איבדו את התואר ללא תנאי אחרי שספגו שלושה שערים כבר במחצית הראשונה.

אלא שזה לא היה הביזיון הכי גדול במשחק מבחינת לסטר. אוהד הקבוצה שלא יכל לשאת יותר את ההשפלה, נכנס לכר הדשא אחרי אחד השערים שכבשה נוטינגהאם. הוא נצמד לחבורת השחקנים החוגגים והחל להכות אותם באגרופים. השחקנים לא נותרו חייבים והחזירו לו לפני שהמאבטחים השתלטו על העניינים ועצרו את האוהד הסורר. אחרי המשחק אנשי המשטרה המקומית אישרו שהאוהד הזה נעצר ועוכב לחקירה.

אוהדי לסטר מתפרעים בפאב מקומי

אוהד לסטר ב"פעולה"

אוהד לסטר מתפרע מול נוטינגהאם. רויטרס
יורחק לכל החיים? האוהד מתעמת עם שחקני נוטינגהאם/רויטרס

"זה היה מחליא", תקף מגן העבר ג'ונתן וודגייט, ששימש כפרשן של רדיו BBC. "אין לזה מקום בכדורגל ומזל שפעלו מהר כדי לעצור אותו".

"כל מי שקורא לעצמו אוהד ורץ למגרש כדי להרביץ לשחקנים של הקבוצה היריבה צריך להיות מושעה לכל החיים", צייץ גארי ליניקר, "זה מביך, בושה וחרפה".

אגב, גם לפני המשחק אוהדי לסטר השתוללו ותקפו פאב מקומי בנוטינגהאם. את העונש שלהם הם קיבלו על כר הדשא, אך קבוצתם עשויה לספוג עונש כבד מאוד גם על ידי בית הדין של ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully