וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאס בישל, 1:3 לליברפול על קרדיף בדרך לשמינית. לסטר הושפלה

ז'וטה, מינאמינו ואליוט שחזר אחרי חמישה חודשים הבקיעו, בשלב הבא האדומים יפגשו את נוריץ', הגרלות נוחות לצ'לסי וסיטי. מחזיקת הגביע הובסה 4:1, אחד מאוהדיה פרץ למגרש והתעמת עם שחקני נוטינגהאם פורסט. בורנמות' הפסידה לבורהאם ווד מהליגה החמישית

תקציר: ליברפול - קרדיף 1:3/ספורט1

שלב 32 האחרונות בגביע האנגלי מגיע לסיומו היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד ליברפול הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר עם 1:3 על קרדיף מליגת המשנה ואילו לסטר, מחזיקת הגביע האנגלי, הושפלה 4:1 בחוץ על ידי נוטינגהאם פורסט, המדורגת שמינית בצ'מפיונשיפ. בסנסציה הכי גדולה של הסיבוב, בורנמות' מליגת המשנה נכנעה בביתה 1:0 לבורהאם ווד מהליגה החמישית.

שחקני ליברפול דיוגו ז'וטה, טאקומי מינאמינו. Clive Brunskill, GettyImages
שוב כיכבו בהיעדר סלאח ומאנה. ז'וטה ומינאמינו/GettyImages, Clive Brunskill
הארווי אליוט, שחקן ליברפול חוגג. Clive Brunskill, GettyImages
חזר בסטייל. אליוט/GettyImages, Clive Brunskill

ליברפול - קרדיף 1:3

בזמן שמוחמד סלאח וסאדיו מאנה נערכים לדו קרב בגמר אליפות אפריקה בין מצרים לסנגל, חבריהם האדומים לא התקשו מול היריבה מהצ'מפיונשיפ בדרך לשמינית הגמר. אמנם המארחת לא מצאה את הרשת עד ההפסקה, אך הצלע השלישית בחוליית ההתקפה, דיוגו ז'וטה, כבש את השער הראשון בדקה ה-53. כעבור חמש דקות יורגן קלופ העלה לכר הדשא שני שחקנים להם האוהדים המתינו בכליון עיניים: לואיס דיאס שעלה להופעת הבכורה מאז הגיע מפורטו, והארווי אליוט, שחזר לאחר שפציעה השביתה אותו במשך חמישה חודשים. טאקומי מינאמינו הכפיל בדקה ה-68 מבישול של דיאס, אליוט השלים את הקאמבק למגרשים עם שער בדקה ה-76. רובין קולוויל צימק עבור האורחת בדקה ה-80.

צפו בלסטר מושפלת ומודחת מהגביע

תקציר: נוטינגהאם פורסט - לסטר 1:4/ספורט1

נוטינגהאם פורסט - לסטר 1:4

ההפתעה הגדולה של הסיבוב הרביעי. לסטר אמנם תקופה ארוכה סובלת מפציעות ונראה שהמנג'ר ברנדן רוג'רס גם שם בראש סדר העדפויות את המשחק ביום חמישי באנפילד נגד ליברפול במסגרת הליגה ועל כן שמר על חלק משחקניו, אבל כך או אחרת מדובר במחזיקת הגביע ספק אם השועלים ציפו למצוא את עצמם מחוץ למפעל כבר עתה ועוד אחרי השפלה כה גדולה. לסטר התארחה אצל המדורגת שמינית בצ'מפיונשיפ ותוך תשע דקות במחצית הראשונה ספגה שלושה שערים שלמעשה חיסלו את סיכוייה בשלב מאוד מוקדם.

החלוץ קיינן דייויס שהושאל בינואר מאסטון וילה בישל לפיליפ צינקרנהאגל בדקה ה-23, ברנאן ג'ונסון הכפיל את יתרון המארחת בחלוף דקה וג'ו וורול קבע 0:3 מדהים בדקה ה-32. ג'יימס מדיסון בישל לקלצ'י איהנאצ'ו בדקה ה-40 ואולי הפיח תקוות אצל השועלים, אך דג'ד ספנס הוציא להם את כל הרוח מהמפרשים כשקבע 1:4 בדקה ה-61, תוצאה שנותרה עד הסיום. אחד מאוהדי לסטר זעם על חגיגות שחקני נוטינגהאם שחגגו שער נוסף ופרץ למגרש בניסיון להתעמת איתם ואף תועד חובט באחד השחקנים לפני שהוצא מכר הדשא.

דניאל אמרטיי, לסטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
השפלה גדולה ללסטר לפני שתתארח באנפילד בליגה. אמרטיי/GettyImages, Alex Livesey

בורנמות' - בורהאם ווד 1:0

הסנסציה הכי גדולה בסיבוב נרשמה בדרום אנגליה, שם הקבוצה שנמצאת במאבקי העלייה לפרמיירליג נכנעה ליריבה מהליגה החמישית. מארק ריקטס בן ה-37 הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-38, והאורחת הצליחה לעמוד בלחץ עד לשריקת הסיום. בשמינית הגמר הסינדרלה תתארח אצל אברטון של פרנק למפארד ותקווה לרשום סנסציה גדולה אף יותר.

צפו בחגיגות של בורהאם ווד

קיין סמית', שחקן בורהאם ווד חוגג. Bryn Lennon, GettyImages
סינדרלה. שחקני בורהאם ווד חוגגים/GettyImages, Bryn Lennon

הגרלת שמינית הגמר

המשחק האחרון בסיבוב הרביעי טרם נערך ויפגיש הערב בין בורנמות' לבורהאם, אך עוד קודם לכן כבר נערכה הגרלת שמינית הגמר. ליברפול תארח את נוריץ' במשחק היחיד מתוך שניים שהוא על טהרת הפרמיירליג, לצד סאות'המפטון נגד ווסטהאם. מידלסברו, שהפתיעה את מנצ'סטר יונייטד בדו קרב פנדלים, תארח את טוטנהאם, בעוד מנצ'סטר סיטי וצ'לסי זכו להגרלות די נוחות מול קבוצות מהצ'מפיונשיפ. הסיטיזנס יתארחו את פיטרברו, בעוד הבלוז יתארחו אצל לוטון.

ההגרלה המלאה

לוטון - צ'לסי
קריסטל פאלאס - סטוק
פיטרברו - מנצ'סטר סיטי
ליברפול - נוריץ'
סאות'המפטון - ווסטהאם
מידלסברו - טוטנהאם
נוטינגהאם פורסט - האדרספילד
אברטון - בורהאם ווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully