וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "יש מאמנים שמפחדים להגיד 'אנו הולכים לנצח'. אני אמרתי"

מאמן מכבי נתניה ב-103FM אחרי הניצחון על הפועל באר שבע בטרנר: "הכל יחד התחבר לנו ברמה גבוהה מאוד"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

מכבי נתניה עברה בהצלחה יתרה את שלושת המשחקים נגד שלוש הראשונות בטבלה. תחילה היא סיימה ב-2:2 בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, לאחר מכן נפרדה ב-1:1 ממכבי חיפה ואמש (ראשון) ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע ב"טרנר".

המאמן בני לם התראיין הערב (ראשון) בתכנית הספורט ב-103FM ואמר: "אנו משחקים ונהנים, פשוט נהנים. לפעמים זה קשה להגיד, אבל אנשים לא מאמינים. זו לא רק התוצאה, אנו רוצים להחזיר את הקהל של מכבי נתניה ובזה אנחנו מצליחים. אני חושב שהקבוצה השתדרגה לא מבחינת הרכש, ההגנה השתדרגה, הכל יחד התחבר לנו ברמה גבוהה מאוד. אנו באים לשחק כדורגל".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נשאר עם רגליים על הקרקע. בני לם/ברני ארדוב

על כך שקבוצתו לא חששה מהמשחקים נגד הגדולות הוסיף לם: "אני רואה מאמנים או שחקנים מפחדים להגיד 'אנו הולכים לנצח'. אמרתי שאנו באים לנצח, כי אני באמת מאמין בשחקנים. מעצם זה שאתה אומר לשחקנים שאתה מאמין בהם, זה מוביל לאנרגיות טובות. זה לא ממקום של יהירות. בכדורגל, צריך לרוץ במגרש. טעויות כל אחד עושה. ברגע שראיתי שכל כך רוצים אותי, ושאני מרגיש שהקהל ובעל הבית רוצים, אמרתי שאני לוקח את זה. גם היום אני עם הרגליים על הקרקע, אני יודע מה זה כדורגל. יש לי את הקרדיט של קהל עבר, אז הקהל נתן. אך אם לא תיתן, יבואו גם עליך. מכבי נתניה היא בלב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully