וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה כבש ובישל פעמיים בניצחון סלטיק, סבע הורחק באל נאסר

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 22:09

הישראלי הבקיע את שערו ה-14 העונה והעלה את מאזנו ל-11 בישולים, הוחלף במחצית לאור היתרון וקבוצתו שמרה על הפסגה. אכזבה לשון וייסמן ולוויאדוליד

תקציר: אנדרלכט - אופן 1:4/ספורט1

התקופה הפנטסטית של ליאל עבדה נמשכת. בשבוע שעבר הישראלי כבש ובישל ב"אולד פירם" נגד ריינג'רס שהשלים מהפך בפסגת הליגה הסקוטית והיום (ראשון) הוא הבקיע ובישל פעמיים ב-45 הדקות הראשונות, כל הדרך ל-0:4 מרשים על מאת'רוול שבמקום הרביעי בסקוטלנד. בשל ה-0:3 המוחץ במחצית ובמטרה לשמור כוחות למשחק אמצע השבוע נגד אברדין, הקיצוני הצעיר הוחלף בהפסקה ובמקומו נכנס ניר ביטון.

סלטיק היא עלתה ליתרון כפול תוך שלוש דקות, תחילה כאשר בדקה ה-28 עבדה הבקיע את שערו ה-14 העונה בכל המסגרות ולאחר מכן בישל בפעם העשירית העונה כשמסר לטום רוגיץ' האוסטרלי, שהסתובב ובעט מחוץ לרחבה פנימה. בדקה ה-43 עבדה גם הבקיע במספרת, אבל נתפס בנבדל גדול והשער נפסל. בדקה ה-45 הוא שוב בישל לרוגיץ', שהפעם בנגיעה מתוך הרחבה קבע 0:3 במחצית. למחצית השנייה עבדה כבר לא שב ול-45 הדקות הנוספות עלה חברו לקבוצה ולנבחרת, ניר ביטון שהיה שותף לניצחון 0:4.

ליאל עבדה, סלטיק. Alan Harvey, GettyImages
בכושר שיא. ליאל עבדה/GettyImages, Alan Harvey

* בספרד, אכזבה גדולה לשון וייסמן ולקבוצתו ויאדוליד שסיימו ב-0:0 בחוץ נגד פואנלברדה מהתחתית. החלוץ השלים 90 דקות, אך לא הבקיע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות וקבוצתו ירדה למקום השלישי בטבלה.

* יום מאכזב היה גם לחלוץ דיא סבע, שספג שני כרטיסים צהובים תוך 10 דקות, ראה את האדום ובדקה ה-81 נטש את כר הדשא בהפסד אל נאסר 1:0 לעג'מאן במחזור ה-14 באיחוד האמירויות.

* גידי קאניוק הוחלף בדקה ה-81 בהפסדה של צ'ונבורי 1:0 לצ'אינגראי יונייטד. צ'ונבורי עדיין במרחק שבע נקודות מהפסגה בליגה התאילנדית.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 63 דקות ב-1:4 הביתי על אופן. קבוצתו מדורגת במקום הרביעי בליגה הבלגית.

* עוד בבלגיה, יונס מלדה נכנס בדקה ה-90 בניצחונה של גנט 1:2 בחוץ על קלאב ברוז'.

* בהולנד, אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד בניצחון 0:4 בדרבי על ספרטה רוטרדם.

* בפולין, דור חוגי עלה מהספסל בדקה ה-66 ולא הצליח לסייע לוויסלה קראקוב להימנע מהפסד 2:0 לראקוב.

* בטורקיה, סינטאיהו סלליך פתח בהרכב גנצ'לרבירלי והוחלף בדקה ה-62 בהפסד הביתי הצורם 3:0 לאנקרגוצ'ו. הקשר הוחלף בפיגור 1:0 וכשקבוצתו ב-10 שחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully