וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבמה המרכזית: עבדה כבש ובישל מול ריינג'רס, סלטיק ניצחה 0:3

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 23:43

הישראלי בישל להטאטה (42), הבקיע בעצמו (44) והוחלף בדקה ה-62 באולד פירם. מחצית חלומית אפשרה לירוקים לעקוף את האלופה בדרך לפסגה בסקוטלנד

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

ליאל עבדה רשם כמה רגעים נפלאים בעונתו הראשונה כליגיונר, אך הערב (רביעי) הגיע רגע השיא עד כה, כאשר שחקן ההתקפה של סלטיק כבש ובישל במשחק העונה נגד ריינג'רס, בו הירוקים הביסו 0:3 את היריבה המרה באולד פירם המפורסם. המארחת ידעה שניצחון ישים אותה בראשות הטבלה עם פער של נקודה על פני האלופה המכהנת, וריו הטאטה היפני הבקיע את שער היתרון כבר בדקה החמישי. עבדה בישל ליפני שהשלים צמד בדקה ה-42, וכעבור שתי דקות הישראלי הבקיע בעצמו וקבע 0:3 במחצית. לעבדה, שהוחלף בדקה ה-62, יש כבר 13 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות בשורות הקבוצה הסקוטית. ניר ביטון נעדר מההתמודדות לאחר שהורחק במחזור הקודם.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק חוגג. Rob Casey/SNS Group, GettyImages
רגע השיא. עבדה חוגג/GettyImages, Rob Casey/SNS Group

* אחרי שנעדר כחודש וחצי עד היציאה לפגרת החורף בסרביה בעקבות פציעה, ביברס נאתכו חזר לעניינים במדי פרטיזן בלגרד והבקיע היום שער במשחק ההכנה בו קבוצתו נכנעה 2:1 לדינמו מוסקבה הרוסית.

הקבוצה מבירת סרביה נמצאת בימים אלה במחנה אימונים בטורקיה לקראת החצי השני של העונה, והיא נקלעה לפיגור כבר בדקה החמישית אחרי שער של דניל פומין. בדקה ה-65, קרן סרבית הובילה לערבובייה ברחבה הרוסית, הכדור פגע במשקוף ועל הריבאונד עט נאתכו שנגח מטווח קצר לרשת את שער השוויון. בסופו של דבר הסרבים ירדו מנוצחים, לאחר שוולאדיסלאב גאלקין הבקיע שער ניצחון רוסי בדקה ה-88. בחודש הקרוב תפגוש פרטיזן את סלאביה פראג במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג.

* באוסטרליה, ווסטרן סידני וונדררס של תומר חמד השיגה את ניצחונה השני העונה עם 0:1 ביתי על פרת' גלורי. אקס מנצ'סטר סיטי ג'ק רודוול הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-26, חמד פתח ב-11 והוחלף בדקה ה-61. בזכות הניצחון, סידני עקפה את יריבתה בטבלה בדרך למקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully