וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה יודעים: "זה רק הצעד הראשון, מאבק ההישרדות ממשיך"

אנחת רווחה השתחררה במלאבס אחרי ה-1:3 על הפועל ירושלים, גורם בקבוצה: "הדרך עוד ארוכה". ינקו: "סיר הלחץ ירד". מחמאות לשחר, מחרמיץ' וניקולאסקו

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

לא מעט לחץ השתחרר אמש (שבת) במכבי פתח תקוה אחרי הניצחון הביתי 1:3 בקרב התחתית נגד הפועל ירושלים. הקבוצה רשמה ניצחון ראשון אחרי למעלה משלושה חודשים, בהם קיימה 13 משחקי ליגה רצופים, ושלוש הנקודות שצברה נותנות מעט אוויר למלאבסים במלחמת ההישארות בליגה.

מכבי פתח תקוה עדיין מדורגת אחרונה בטבלה, אך הניצחון אמש, שמצטרף לניצחון על הפועל באר שבע בגביע המדינה בשבוע שעבר, נותנים כעת תקווה שאפשר עוד להציל את העונה ולהישאר בליגה. "זה היה רק הצעד הראשון שלנו והדרך עוד ארוכה", אמר גורם בקבוצה בסיום המשחק, "מאבק ההישרדות שלנו ממשיך ונעשה הכל כדי להשלים את המשימה במשחקים שעוד נותרו".

המאמן ניר קלינגר, שנראה מחויך אמש אחרי התקופה הלא פשוטה שעבר מאז הגעתו לקבוצה, עשה לא מעט שינויים בהרכב ונתן קרדיט למספר שחקנים שלא זכו לדקות רבות לאחרונה, כמו המגן תומר לוי והקשר עמית מאיר שהציגו יכולת טובה אתמול. מי שעוד קיבלו מחמאות הם הקשר עידו שחר, שכבש פנדל שני רצוף אחרי שהבקיע מהנקודה הלבנה גם נגד הפועל באר שבע בגביע, וצמד הזרים שפתחו בהרכב, אדי מחרמיץ' הבוסני שהשתלב היטב בחולייה האחורית והחלוץ המולדובי יון ניקולאסקו שפתח גם הוא ואף כבש שער בכורה בקבוצה.

שחקני מכבי פתח תקוה עמית מאיר, עידו שחר. דני מרון
ניצחון ששחרר הרבה לחץ. עידו שחר ועמית מאיר/דני מרון

מי שחסרו אמש היו אור בלוריאן ואור אינברום, שסיימו אמנם עונשי הרחקה, אך נפצעו באימוני סוף השבוע ולכן לא נכללו בסופו של דבר בסגל.

"כמובן שלרדת להפסקה בפיגור במשחק כזה זה קשה מאוד, אבל הרמנו את השחקנים ומאוד האמנו ביכולות שלנו", סיכם השוער אריק ינקו בסיום המשחק. "אני שמח מאוד שבסוף עלינו למגרש והפכנו את התוצאה. זה ניצחון הכי חשוב בעולם, הוא משאיר אותנו בתמונה והוריד את סיר הלחץ שהיה אחרי רצף ההפסדים. אני מקווה שמכאן נצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully