וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הגיע לנו לנצח, סוף סוף". אריה: "כל שבוע אותן טעויות"

מכבי פתח תקוה חגגה ניצחון ראשון מסוף אוקטובר: "הלחץ כבד, זה צעד קטן וחשוב". מאמן הפועל ירושלים: "נשברנו מנטלית"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

במכבי פתח תקוה לקחו הערב (שבת) נשימה עמוקה. אחרי כמעט שלושה חודשים וחצי, אחרי 13 משחקים בהם הקבוצה אגרה שתי נקודות בודדות, המלאבסים גברו 1:3 על הפועל ירושלים במשחק תחתית לוהט והרגישו רוחות של שינוי. ניר קלינגר ושחקניו עדיין עמוק במקום האחרון, אבל אחרי שבוע מוצלח שכלל גם ניצחון על הפועל באר שבע בגביע, במועדון יש הרבה אופטימיות.

שחקני מכבי פתח תקוה. דני מרון
מנת חמצן. מכבי פתח תקוה/דני מרון

ניר קלינגר שאחרי חמישה משחקי ליגה שכללו תיקו וארבעה הפסדים רשם ניצחון ליגה ראשון, סיכם: "היינו טובים יותר. הלחץ שמופעל עלי, על השחקנים, על ההנהלה - זה מובן. הלחץ כבד ולא קל לתפקד, אבל גייסתי את כל קור הרוח שלי בהפסקה והסברתי לשחקנים שיש עוד מחצית. עשיתי שינויים, הם עשו את העבודה. הגיע לנו לנצח סוף סוף".

"מנטלית עשינו עבודה טובה. הקבוצה נראית יותר חיה אחרי שהיינו בבור עם רגל בליגה השנייה. דיברנו עם השחקנים שהם צריכים לעשות שינוי אם הם לא רוצים שגם הרגל השנייה תהיה שם. אנחנו מדברים איתם על רוח לחימה, על אורך נשימה. לא להוריד את הראש, לא להישבר. יש פה קבוצה טובה. עשינו היום צעד חשוב וקטן, זה התחיל בגביע והמשיך היום".

עידו שחר שכבש את שער השוויון של מכבי פתח תקוה בפנדל: "אני שמח שבאתי לבעיטה עם ביטחון וכבשתי. אמרתי לחברים במחצית שאם נשים גול ונשווה, נהיה במומנטום ואני בטוח שננצח. הניצחון על באר שבע נתן המון ביטחון ורוח גבית. מבחינה אישית אני מאוד שמח להגיע לפה, ניר קלינגר ואבי לוזון נתנו לי ביטחון, אמרו לי 'תשחק את הכדורגל שלך', אני מאוד שמח להיות פה".

עוד בוואלה!

ניצחון ראשון אחרי 13 משחקים: מכבי פתח תקוה גברה 1:3 על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא לבכורה כזו גררו קיווה/דני מרון

זיו אריה המאוכזב אמר בסיום: "היה לנו 0:1 ביד והגענו ל-3-4 מצבים לעשות 0:2 - ככה מנצחים משחקים מהסוג הזה. אבל עוד פעם קיבלנו גול מכלום, כמו בכל שבוע. אחר כך נשברנו מנטלית ועשינו עוד טעויות. זה משהו שחוזר על עצמו. קיבלנו שני גולים שלא קשורים לכלום".

על אדבאיו אדליי שרשם משחק לא טוב בין הקורות: "אני מאמין בשחקנים שלי, לומדים מטעויות. הוא שוער מצוין שעושה עבודה טובה רוב העונה".

על עידן שמש שעזב השבוע אחרי שבקושי מיעט לקבל דקות משחק, והערב הגיע למשחק וישב ביציע של אוהדי הפועל ירושלים: "שמו של עידן שמש חקוק לעד בהיסטוריה של המועדון. אני מודה לו על מה שעשה למעני ולמען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully