וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "לא הפסדנו בכדורסל, אלא במחויבות. מתנצל בפני האוהדים"

הפועל ירושלים הודחה משני מפעלים בתוך שבוע וחצי, לאחר שהפסידה 87:71 להפועל תל אביב ונפרדה מגביע המדינה כבר ברבע הגמר. הקפטן הודה: "עברנו שבוע לא טוב באימונים. הייתה לנו בעיה בהכנה המנטלית, והיינו רכים"

לפני פחות מחודש בסך הכול, הפועל ירושלים הייתה שרויה באופוריה. מינויו של יותם הלפרין נראה כמו זכייה מקרית בלוטו, חילופי הזרים המחישו שהמועדון רחוק מלהרים ידיים בעיתות משבר, נועם דוברת הגיע והצית את הדמיון בנוגע לעתיד - והאדומים טיילו מול פרומיטיי והיו רחוקים ניצחון אחד מהעפלה לטופ 16 של ליגת האלופות.

ומאז, בתוך שלושה שבועות וחצי, הקבוצה קרסה. זה התחיל בהתפרצות קורונה שהשביתה את רוב השחקנים, נמשך בשני הפסדים רצופים לאלופת אוקראינה ובהדחה מליגת האלופות, ואמש (שבת) הודחה ירושלים ממפעל שני בתוך תשעה ימים, כשנכנעה 87:71 להפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה ומצאה עצמה בפני תחושת ריקנות ואווירת משבר חמורה.

איפה היא, איפה תיקוני הסגל שהיו אמורים לעורר אותה ולהקים אותה לתחיה, ואיפה האופוריה שנמוגה, נמחקה ונשכחה. וכאילו כדי לתת את החותמת המוחלטת לדיכאון שבו היא שוקעת, ולגעגוע לימים אחרים, אז אחד הכוכבים הראשיים בהצגה היה האקס ג'ייקובן בראון, שדורג ראשון בצד המנצח בדקות (32), בנקודות (16, לצד ג'יי פי טוקוטו), באסיסטים (7) ובמדד (22).

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין עם ווילי וורקמן. קובי אליהו
קריסה מהירה. הפועל ירושלים/קובי אליהו

זה היה ההפסד הראשון של ירושלים במשחק נוקאאוט לאחותה התל אביבית מאז 2014, והגבוה ביותר מ-1993. לראשונה זה שש שנים, הקבוצה שזכתה בשישה גביעים לא תהיה אפילו בחצי הגמר. אז נכון שהיא עדיין מדורגת ראשונה בטבלת ליגת העל, אבל את האתגר הממשי הבא היא תפגוש כנראה רק בעוד חודשיים, כשייפתח הפלייאוף.

"מה שבאמת כואב שלא הפסדנו בכדורסל, אלא באינטנסיביות, במחויבות, בשפת הגוף ובדברים הקטנים", הודה הקפטן אדם אריאל, שסיים ערב חלש עם שתי נקודות ו-1 מ-5 מהשדה ב-23 דקות. "היינו רכים, לא הגענו לפואנטות, הם קיבלו ביטחון וזה היה מין כדור שלג שנוצר במהלך המשחק. הבעיה הייתה בהכנה המנטלית למשחק. אנחנו צריכים להיות יותר מחויבים.

"היה לנו שבוע לא טוב באימונים, ואנחנו צריכים לקחת שוב אחריות ולעשות חושבים. לא התאוששנו מהקורונה? אין תירוצים, ואנחנו לא יכולים לשים על זה כלום. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו. אחרי ההדחה מאירופה היו עצבים וחוסר ריכוז. זה קורה במהלך העונה, וזה הוביל לדרך שבה הגענו למשחק אתמול, אבל זה לא היה צריך לקרות עכשיו. אני מתנצל בתור אוהד הפועל ירושלים בפני האוהדים, נעשה הכול כדי שזה לא יחזור שוב. לא נוותר ולו לרגע על התואר שנשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully