וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "זה מתחיל להיות משברון". פרנקו: "ניאבק על תואר"

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 23:24

מאמן הפועל ירושלים אחרי ההדחה מהגביע: "אני חדש ועושה טעויות, חסר לנו גארד". מאמן הפועל תל אביב: "כיף ענק, ניצחנו עם השיניים והציפורניים". וגם: האירוע הדרמטי לפני המשחק

עדיין מוקדם לקבוע כמה רחוק היא יכולה להגיע העונה, אבל הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) את הניצחון הראשון שלה במשחק שאין ממנו דרך חזרה והדיחה את הפועל ירושלים בדרך לחצי גמר גביע המדינה, בזכות 71:87 חד, חלק ומשכנע לעיני הקהל הביתי בדרייב אין. האדומים חזרו לשלב ארבע האחרונות שבו לא שיחקו מאז 2019, בעוד הקבוצה מהבירה נותרה מחוץ לעוד מפעל אחרי שסיימה את העונה מוקדם מהמתוכנן גם בליגת האלופות של פיב"א.

לפני המשחק התרחשה דרמה גדולה על הפרקט, שהובילה לדחיית המשחק ברבע שעה. צלם הפועל תל אביב אלון ויינשטוק חש ברע, והצוות הרפואי שהיה באולם החל לבצע בו החייאה. ויינשטוק טופל במשך דקות ארוכות על הפרקט, עד שפונה לבית החולים כשמצבו טוב יותר והוא אף מבקש להישאר באולם למשחק. פרמדיקית מד"א שטיפלה בו הפכה לגיבורת היום מבחינת הקבוצה הביתית ואנשי הקבוצה הגיעו להודות לה באופן אישי על ניהול האירוע שהציל את הצלם.

בר טימור חוגג עם שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
שימחו גם את הצלם. טימור ושחקני הפועל ת"א חוגגים/קובי אליהו

המאמן מנצח דני פרנקו אמר בסיום: "זה כיף ענק, אני מאוד אוהב את חצי גמר הגביע, זה אירוע גדול בכדורסל הישראלי. כבוד לכולם להשתתף באירוע הזה, לא משנה איפה אני מאמן, הייתי שם פעם שעברה עם נהריה ולפני זה עם הפועל. עבורי ברמה האישית זה המון סיפוק, למאמנים אין הרבה רגעים של נחת. להביא מועדון כמו הפועל, שמאוד רוצה לצאת ולנער מעליו את האפרוריות ולהתמודד ברמות הגבוהות של הכדורסל הישראלי, ולהגיע עם הפועל תל אביב לפיינל פור, זה אחד הרגעים שאני יותר שמח. פיינל פור שלישי שלי כאן, יהיה כיף".

על ההופעה של שחקניו: "אני מעודד באופן כללי. באנו למשחק הזה ורצינו טקטית לעשות כמה דברים, היינו מאוד ממושמעים על המגרש בהרבה מאוד דקות והצלחנו להביא לידי ביטוי אלמנטים שרצינו לבצע. ירושלים ניסתה ברמה האישית, הם עשו הרבה נקודות מריבאונד ההתקפה והחבר'ה שלי הצליחו להוציא מעצמם יותר ויותר. בסופו של יום, בטוח אפשר להיות מרוצים. אחרי פגרה של שבועיים עם שחקנים שהיו חולים בקורונה, לחזור ולהכריח את הקבוצה השנייה לאיבודים ולשחק כמו קבוצה, זה מספק. כיריב, אם רוצים לקבל את ירושלים זה ביום הזה, אחרי הדחה מאירופה. ניאבק על אחד התארים, נצטרך להישאר בריאים והכל יכול לקרות".

עוד הוסיף פרנקו: "לא היה פה משחק גדול, היה קרב עיקש. הייתה מלחמה. ניצחנו את הקרב הזה עם השיניים והציפורניים, עם הגנה טובה וקשיחות. יכולנו לעשות דברים יותר טובים בהתקפה. אני לא חושב שיש פייבוריטים בגביע, כי זה משחק אחד. אנחנו באים כמו קבוצה טובה שיש לה עוד משחק לעבור השבוע, נרצה לבוא לשם כשירים וטובים".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. קובי אליהו
"ניצחנו עם השיניים והציפורניים". דני פרנקו/קובי אליהו

בצד השני, יותם הלפרין ניסה לעכל את ההדחה: "לא פשוט. בתשעה ימים הודחנו מאירופה ומהגביע, ברור שזה קשה. יש לנו ליגה ארוכה ונתמקד בזה. שיחקנו היום ברמה האגרסיבית לא מספיק טוב, אי אפשר לשחק ככה ברבע גמר הגביע. נצטרך לחשוב מה עושים. זה מתחיל להיות סוג של משברון קטן, הודחנו משני מפעלים בזמן קצר מאוד. אני לא רוצה לדבר על מה שבתוך הקבוצה, זה ביני לבין השחקנים, אין ספק שהיום היה לנו קשה ברמת הגישה למשחק הזה. אני חדש ועושה טעויות, כל יום שאני הולך הביתה אני יודע שעשיתי את המקסימום כדי לעזור הקבוצה. בשבוע וחצי האחרונים זה לא הצליח, זה כואב לי מאוד בשביל המועדון הזה. גם אני ברמה האישית צריך לחשוב מה אני יכול לעשות יותר טוב. נצטרך להתמקד בליגה".

על הירידה שבאה אחרי תחילת דרכו המוצלחת כמאמן: "כשאתה מנצח משחקים ומוציא את הקבוצה ממצב בלתי אפשרי אני מרוצה, כשאני מפסיד שני משחקים אני לא מרוצה. אלה חייו של מאמן, גם לי הדבר הזה חדש, ידעתי ולא ידעתי לאן אני נכנס כשהגעתי להיות מאמן. אני אמשיך ללכת כל יום הביתה ולעשות את המקסימום כדי לשפר את עצמי ואת הקבוצה, אין לי הרבה דברים לעשות חוץ מזה".

מאמן הירושלמים התייחס גם לבעיות בסגל: "חסר לנו גארד, הפציעה של שון קילפטריק, בטח בסדרה נגד פרומיטיי וגם היום טיפה, למרות שזה לא היה האישיו היום, פגעה בנו. אנחנו מכניסים את נועם דוברת לעניינים ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו. לא תשמעו ממני תירוצים, מתרכז במי שיש. אנחנו כל הזמן חושבים איך להשתפר ומסתכלים על השוק, לא תשמעו ממני על מי שלא משחק, אני מאמין במי שמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully