וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד השפלה: וושינגטון הובסה 95:80 על ידי פיניקס, 6 נקודות לאבדיה

אחרי הניצחון המפתיע על פילדלפיה, הוויזארדס חזרו לסורם עם הפסד שביעי בשמונה משחקים אחרי שכבר פיגרו ב-36 הפרש. הישראלי בקושי הורגש והוסיף 5 ריבאונדים ב-21 דקות

דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

העונה המאכזבת של וושינגטון נמשכת, עם עוד תבוסה ועוד סטירת לחי. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים, אחרי שנכנעו 95:80 לפיניקס החזקה במשחק חד צדדי בו היו בפיגור גדול לכל אורך הדרך.

בהיעדרו של בראדלי ביל הפצוע, הוויזארדס סבלו ממשחק התקפי חלש ביותר וקלעו את מספר הנקודות הנמוך ביותר שלהם במשחק מאז 2018, ומוליכת המערב ניצלה זאת כדי לברוח בשלב מוקדם, להגיע ליתרון שתפח בשיאו ל-36 נקודות, ולשייט כל הדרך לניצחון 12 ב-13 המשחקים האחרונים ולמאזן 10:42 מרשים.

הוויזארדס, מצידם, נראים נואשים לטרייד לפני סגירת החלון בעוד ארבעה ימים, כדי להכניס רוח חדשה בקבוצה שאולי תשנה את האווירה המדכדכת והיכולת החלשה, שמשכיחים לגמרי את פתיחת העונה הטובה. המאזן שלהם עומד כעת על 28 הפסדים לעומת 24 ניצחונות, והפלייאוף ממשיך להתרחק.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הוויזארדס אפילו לא היו קרובים. אבדיה/רויטרס
שחקן פיניקס סאנס כריס פול מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. G Fiume, GettyImages
אבדיה לא בא לידי ביטוי גם בהגנה. מול כריס פול/GettyImages, G Fiume

מבחינתו של דני אבדיה זה היה עוד משחק התקפי פושר, בו התקשה לבוא לידי ביטוי. הפורוורד הישראלי קיבל 21 דקות מהספסל והסתפק ב-6 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 0 מ-1 מהשלוש) - משחק רביעי רצוף שהוא מסיים עם מספר נקודות חד ספרתי. אבדיה הוסיף גם 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחטיפה, אבל כמעט לא הורגש, גם בצד ההגנתי.

לסגנית האלופה נזקקו כמה דקות בודדות כדי לברוח ליתרון דו ספרתי. הרבע הראשון הסתיים בפלוס 12 לזכותם, ורבע שני נוראי של וושינגטון בצד ההתקפי בו קבעו שיא שלילי עם 11 נקודות בלבד, איפשר לסאנס לרדת להפסקה ביתרון של 27 נקודות. הפער רק גדל בפתיחת המחצית השנייה ועמד בשיאו על 36, ולקראת הסיום פיניקס העניקה מנוחה לכוכביה וראתה את ההפרש מתקזז מעט.

דיאנדרה אייטון שלט לחלוטין מתחת לסלים והיה המצטיין בשורות פיניקס עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים, כריס פול הנהיג עם 14 ו-9 אסיסטים, ובערב כזה הסאנס יכלו להרשות לעצמם גם יום התקפי רגוע מאוד של דווין בוקר שסיים עם 11 ו-7 ריבאונדים.

שחקני פיניקס סאנס דווין בוקר, כריס פול. G Fiume, GettyImages
קלי קלות. בוקר ופול/GettyImages, G Fiume
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נחסם על ידי ג'יילן סמית', פיניקס סאנס. רויטרס
אווירה מדכדכת, יכולת חלשה. אבדיה נחסם על ידי ג'יילן סמית'/רויטרס

בצד השני, הוויזארדס קיבלו 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ממונטרז הארל והבלחה של ארון הולידיי עם 11 נקודות, אבל קייל קוזמה, הסקורר הבולט במשחקים האחרונים, הוגבל ל-9 נקודות עם 3 מ-12 בלבד מהשדה. הוויזארדס יעלו לפרקט שוב בלילה שבין שני לשלישי, עם עוד משחק ביתי מאתגר מול מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully