וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבינים: "רכישת יובאנוביץ' היא הבעת אמון בקרסטאיץ'"

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 12:34

המאמן הסרבי עדיין לא חתום לעונה הבאה, אבל לצד המבחנים הקבוצתיים שיקבעו את עתידו, שער הבכורה של החלוץ שהביא עשה גם לו טוב באופן אישי אחרי שגולדהאר נתן לו אור ירוק לשינויים. אחרי ההפסד של הפועל באר שבע: במועדון סימנו את המקום השני כיעד

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

אחרי הניצחון 0:1 אמש (שבת) על עירוני קרית שמונה וההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, במכבי תל אביב הציבו לעצמם מטרה להדביק את הפער ולפחות להתקדם למקום השני בטבלה. פער של שמונה נקודות מפריד הבוקר בין המועדונים, אבל סוף סוף יכולים במכבי תל אביב להסתכל על המקום השני ללא משקפת, ולסמן אותו כיעד. לשם כך יצטרכו במכבי תל אביב להתמיד מעכשיו ולייצר רצף של ניצחונות, כאשר המשחק הקרוב הוא הדרבי התל אביבי ובקבוצה כבר נכנסו מאמש לכוננות לקראת המשחק במוצאי השבת הקרובה.

התוצאות הקרובות גם יקבעו רבות באשר לעתידו של המאמן מלאדן קרסטאיץ'. הבעלים מיטש גולדהאר מרוצה עד כה מהעבודה של המאמן הסרבי ולראיה, הוא איפשר לו להביא שחקן בסכום של 1.9 מיליון יורו. "הרכישה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' היא הבעת אמון במאמן שלנו", סיפר בסוף השבוע גורם במכבי תל אביב. "אם מיטש לא היה מאמין בקרסטאיץ', הוא לא היה נותן לו לצאת לדרך עם תכנית השינויים ויהיו עוד הרבה מהלכים בקיץ הקרוב". במכבי תל אביב גם מעידים שהיחסים בין קרסטאיץ' לברק יצחקי טובים מאוד וכי הם עבדו בשיתוף פעולה מלא בסיום החלון כדי להביא את יובאנוביץ' והבלם ז'וסואה סה.

עדן שמיר, דן גלזר, מתן חוזז חוגגים את ניצחון מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה. אריאל שלום
המקום השני בהישג יד? שחקני מכבי תל אביב בסיום/אריאל שלום

כזכור, למכבי תל אביב יש אופציה מול קרסטאיץ' לחוזה חדש וגם המאמן הסרבי יודע שהדרך שלו לחוזה הבא, תלויה בתוצאות הקרובות. מכבי תל אביב תשחק החודש מול פ.ס.וו אינדהובן ומעבר על פניה לשלב הבא בקונפרנס ליג, יהיה הישג גדול עבור הסרבי שיילקח בחשבון על ידי גולדהאר. גם הדבקת הפער מהפועל באר שבע יחשב להצלחה וכמובן זכייה בגביע המדינה. קרסטאיץ' עצמו לא מסתכל רחוק מדי ומצפה מהשחקנים, קודם כל, להסב נחת לקהל של מכבי תל אביב ששבע אכזבות העונה. קרסטאיץ' מדבר הרבה באסיפות שלו על האוהדים ואחרי האכזבה מהיכולת בגביע המדינה מול מכבי יפו, הוא זעזע עם הוצאת ברנדלי קובאס מהסגל למשחק אמש.

אף ששמר על פני פוקר כשדיבר אמש על יובאנוביץ', היה ברור שקרסטאיץ' מאוד מרוצה מההספק של החלוץ החדש שלו במשחק הבכורה בליגה ועוד כשהוא עולה מהספסל. מדובר בפרוייקט שעלה לגולדהאר הרבה כסף וקרסטאיץ' מאוד רוצה שיובאנוביץ' יוכיח שהיה שווה לרכוש אותו. למאמן היה חשוב לפרגן לכל השחקנים ובטח לאלה שבנו את השער עבור הסרבי. קרסטאיץ' גם בכוונה לא הוציא את סטיפה פריצה כשהכניס את יובאנוביץ'. באימונים של השבועיים האחרונים יש שיפור גדול אצל פריצה ואם בהתחלה הסרבי רצה להשתחרר ממנו, כעת ובטח אחרי שאדוארדו גררו איכזב בהתנהגות שלו ושוחרר, קרסטאיץ' רוצה להרוויח את פריצה ולא לתת לו להרגיש שהוא חלוץ שני באופן אוטומטי ליובאנוביץ'.

עוד בוואלה!

שווה את הכסף: יובאנוביץ' העניק למכבי תל אביב 0:1 על קרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
בינתיים כולם מרוויחים. יובאנוביץ'/אריאל שלום

החלוץ הסרבי היה בעננים בסיום המשחק ועבר בין יציע ליציע כדי להצטלם. הוא עלה לטריבונות לתמונות והיה במכבי תל אביב מי שחשש שמגע כל כך אינטימי עם האוהדים גם יכול לסכן אותו לאור העובדה שהאומיקרון מדבק כל כך. יובאנוביץ' התאושש מקורונה בסרביה בחודשים האחרונים והוא מחוסן, ובכל זאת במכבי תל אביב מבינים שהוא צריך להישמר יותר. "לא ציפיתי לקבלת פנים כזו", הסביר אמש יובאנוביץ' את הטירוף שאחז בו בסיום המשחק. "האוהדים קיבלו אותי באופן שלא חשבתי שיקבלו אותי וברגע שכבשתי את השער, רציתי לחלוק עם כל אחד מהם את השמחה העצומה שלי על השער. מה שבטוח - ניצחון של הקבוצה יותר חשוב משער אישי שלי".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

מכבי נתניה - הפועל ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל חיפה - בני סכנין
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully