וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לבני יהודה בבכורה של ניסו אביטן, כפר סבא במקום השני

מוואסי (63) ואיתמר נוי (87) קבעו 0:2 לאדומים אשדוד בבלומפילד, הקהל המקומי שרק בוז וקילל. גיל יצחק כבש שער נפלא ב-1:2 של הירוקים על המוליכה כפר קאסם. הפועל פ"ת - אחי נצרת 1:1

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

המחזור ה-23 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) שלושה משחקים. בני יהודה לא מצליחה לצאת מהמשבר, והפסידה 2:0 בביתה לאדומים אשדוד בבכורה של ניסו אביטן כמאמן. הפועל כפר סבא הפכה פיגור מול המוליכה מ.ס. כפר קאסם וניצחה 1:2 בדרך למקום השני. במשחק השלישי נפרדו הפועל פתח תקוה ומכבי אחי נצרת ב-1:1.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. אריאל שלום
בני יהודה הציגה יכולת נוראית. בוזגלו/אריאל שלום

הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם 1:2

המוליכה עם הפסד שני ברציפות ושוב פספסה הזדמנות לברוח בפסגה. זה התחיל דווקא די טוב מבחינת האורחת, שהצליחה לעלות ליתרון לאחר 24 דקות: טעות בהגנת כפר סבא הציבה את מהראן ראדי במצב מצוין כאשר הוא לבדו מול השוער מתן גלנטי. הבעיטה של ראדי הייתה חלשה, אך גלנטי הדף רע ומוחמד חטיב דחק מקרוב את הראשון של כפר קאסם. רבע שעה לאחר מכן השיגו הירוקים את שער השוויון כאשר וליד דרוויש השתחרר מהשמירה, סחט הדיפה מהשוער בבעיטה הראשונה, אך בעט את הריבאונד פנימה.

בדקה ה-81 השיגה כפר סבא את המהפך משער נפלא של גיל יצחק. החלוץ בעט מקצה הרחבה בנפילה כדור בצורה קשתית והכדור שלו נחת בחיבורים. ניצחון גדול לכפר סבא שעולה למקום השני, נקודה בלבד מכפר קאסם, שנותרה ראשונה.

עוד בוואלה!

כתם כתום: הכעס שיוסי אבוקסיס השאיר אחריו בבני יהודה

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה ניסו אביטן. אריאל שלום
בני יהודה נראתה רע בבכורה שלו על הקווים. אביטן/אריאל שלום
בן רייכרט שחקן בני יהודה לפני חמזה מוואסי שחקן הפועל אדומים אשדוד. אריאל שלום
גם הוא ערך בכורה אצל הזהובים. רייכרט/אריאל שלום

בני יהודה - הפועל אדומים אשדוד 2:0

למרות השינוי על הקווים, על אף הרענון בסגל - בני יהודה לא מצליחה לצאת מהמשבר. היורדת מליגת העל סופרת הפסד רביעי בחמישה מחזורים, נקודה בודדת מתוך 15, והיא במקום העשירי בלבד. לוסיו רשם נגיחה מסוכנת, אך מלבד המצב הזה המארחת מיעטה לסכן את השער של גל נבון. הקבוצה מעיר הנמל מנגד, לא התרגשה מניסיון הלחץ של השחקנים של ניסו אביטן ובדקה ה-63 עלתה ליתרון לאחר שחמזי מוואסי ניצל הדיפה רעה של שחר אמסלם כדי לדחוק מקרוב את הראשון. בדקה ה-87 הכפיל איתמר נוי כשגלגל מקרוב מתוך הרחבה לאחר התקפה יפה של האורחת.

הקהל של בני יהודה הרבה לשרוק בוז לשחקנים, קילל את ברק אברמוב וגם לא שכח את יוסי אבוקסיס. בנוסף, קראו האוהדים המקומיים"ביזיון" לא אחת במהלך המשחק.

חמזה מוואסי שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער. אריאל שלום
ניצל טעות של אמסלם וכבש. מוואסי/אריאל שלום
שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים, עופר ורטה במרכז. אריאל שלום
חגיגה של אדומים אשדוד בבלומפילד/אריאל שלום

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 1:1

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום נפלא למשחק ביניהן, כאשר הן ניצחו בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים. האורחת עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-16, כאשר אחמד עאבד קיבל כדור עומק נהדר, העביר לאליאן רוחנא - שגלגל מקרוב. המלאבסים, שהפסידו לנצרת רק פעם אחת בשמונת המפגשים האחרונים ביניהן, לא התכוונה לקלקל את המאזן ועוז פרץ השווה עבורה בדקה ה-83. פתח תקוה רשמה גם מספר החמצות גדולות בתוספת הזמן, כולל קורה של רועי זיקרי.

מאמן האורחת תומר קשטן הורחק על ידי השופטת ספיר ברמן לאחר שניח את ידו על מוחמד בדיר מהיריבה כשזה התכוון להוציא כדור חוץ.

תוצאות יום שישי:

בית"ר תל אביב בת ים - סקציה נס ציונה 0:0
הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 3:1
מכבי בני ריינה - הפועל עפולה 1:2
הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 0:3
הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully