וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ה יובאנוביץ': "אמרו לי שזה מועדון גדול כמו ריאל מדריד"

5.2.2022 / 19:23

חלוץ מכבי תל אביב, שכבש בבכורה, נשמע נרגש: "יש כאן הרבה היסטוריה. מודה לאוהדים על קבלת הפנים, אין לי מילים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' נרכש על ידי מכבי תל אביב רק ביום רביעי והערב (שבת) כבש את שער הבכורה שלו כבר אחרי שמונה דקות במגרש. החלוץ הסרבי מצא את הרשת בדקה ה-68 וסידר לצהובים 0:1 ביתי מול עירוני קרית שמונה וניצחון שני ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
ניצחון שני ברציפות, שלושה ברציפות לא היו בליגה העונה. קרסטאיץ'/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב, שלטנו בו כל הזמן. החזקנו הרבה בכדור והגבנו טוב מאוד אחרי איבודי כדור. זה היה משחק חשוב מאוד ואני צריך להיות כן, אני מרוצה מכל הקבוצה וברכות על הניצחון. השער הזה טוב לג'ורג'ה, הוא תוצרת של כל הקבוצה. התפקיד שלו הוא לכבוש שערים, אבל כל הקבוצה אחראית לזה. אני לא יכול להגיד שום דבר על העונה הבאה כרגע. ג'ורג'ה הוא העתיד של המועדון הזה. אם מכבי רוצה לעשות דברים יפים, הוא אחד השחקנים שיכול לעזור לה בזה. אנחנו מרוצים מחלון ההעברות. אנחנו מתרכזים במשחקים הקרובים וזה הכול נכון לעכשיו". על ברנדלי קובאס: "יש לנו הרבה שחקנים בסגל, ברור שכל אחד יקבל את ההזדמנות שלו. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו, הם כמו אוהד נוסף".

ג'ורג'ה יובאנוביץ': "היה משחק קשה נגד יריבה טובה וניצחון חשוב עבורנו לפני הדרבי. אבל זה רק משחק אחד, נחגוג הערב וממחר נתחיל להתכונן. אני מודה לאוהדים על קבלת הפנים, אין לי מילים. הקהל היה מדהים".

ההחלטה לחתום במכבי: "למועדון הזה יש שם גדול, יש כאן הרבה היסטוריה. דיברתי עם האנשים כאן ואמרו שזה מועדון גדול כמו ריאל מדריד. הדרבי? החבר'ה אמרו לי שזה המשחק הכי גדול בישראל, אבל גם משחק קשה מאוד. מקווה שננצח אני מכיר את קרסטאיץ' כשחקן וכמאמן, הוא בחור נהדר. המועדון לא בנוי רק על שחקן אחד, בכל משחק מישהו אחר יכריע. אנחנו צריכים להישאר ביחד ולהתקדם ממשחק למשחק".

שיתוף הפעולה עם פריצה: "אנחנו מדברים את אותה שפה, אנחנו מכירים ואני מקווה שזה יעבוד טוב. זו התחלה חלומית ואני מקווה שזה יימשך כך".

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ' על קרסטאיץ': "תמיד כיף לפגוש מישהו שבא מהמדינה שלך, הכרנו כבר במשחק הגביע ושיהיה לו בהצלחה".

על המשחק: "קרית שמונה משחקת כבר הרבה זמן כדורגל חיובי וטוב, אבל אנחנו מפסידים נקודות וזה מה שאנחנו צריכים הזמן הקרוב. כמה חבר'ה שמשחקים פעם ראשונה בליגת העל קיבלו כאן הזדמנות וכל הכבוד להם על המאמץ. עם קצת יותר ריכוז, התוצאה הייתה אחרת. כשהגעתי חשבו שקרית שמונה כבר ירדה ליגה וחבל על הכסף שהביאו מאמן חדש. פתאום באנו משום מקום והתחילו לספור אותנו, יריבות התחילו להתגונן מולנו והיינו צריכים להביא משהו אחר. אנחנו צריכים לדעת לשחק גם מול קבוצות שסוגרות נגדנו, כמו סכנין וחדרה, ולהביא נקודות. ניסינו להתחזק לפני סיום החלון, אבל בינואר לפעמים זה בזבוז כסף ולא מצאנו משהו מתאים לנו. העדפנו לתת הזדמנות לצעירים שלנו ואני מרוצה מהסגל".

קשר קרית שמונה אדריאן רוצ'ט: "בכדורגל זה הרבה עניין של מומנטום וכרגע הולך לנו קצת יותר קשה, אבל יש צוות מקצועי טוב, מועדון חזק ובריא. נמשיך הלאה, נרים את הראש. קרית שמונה זה מועדון שלא יוצא בהצהרות בתחילת העונה, אנחנו בונים את עצמנו תוך כדי תנועה. שמח שהצלחנו להרים את עצמנו מהתחתית, אבל לצערי בשבועות האחרונים התרחקנו מהפלייאוף. נקווה שתהיה לנו עונה רגועה יותר".

במחזור הבא מחכה למכבי תל אביב דרבי מול הפועל תל אביב, עירוני קרית שמונה תארח את מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully