וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בית שני רצוף: פ.ס.וו נכנעה לאלקמאר, זהבי נכנס כמחליף בדקה ה-61

אחרי ההפסד לאייאקס במשחק העונה, פ.ס.וו שוב נוצחה 2:1 בביתה ועלולה להתרחק מהפסגה. קארלסון הכריע (75) אחרי טעות קשה של השוער

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - אלקמאר 2:1/ספורט1

אחרי ההפסד הביתי מול אייאקס במשחק העונה, פ.ס.וו וערן זהבי קיווה לחזור למסלול הניצחונות עם משחק ביתי לא קל נוסף מול אלקמאר. אלא שסגנית המוליכה איבדה יתרון של 0:1 והפסידה בפעם השלישית ברציפות בביתה מול אלקמאר, שחגגה עם 1:2 גדול מבחינתה. ארמנדו אוביספו העלה את פ.ס.וו ליתרון בדקה ה-20, אבל מרטינס אינדי הוותיק השווה בדקה ה-40 עם בעיטה מתוך הרחבה. ערן זהבי נכנס כמחליף בדקה ה-61, אבל יספר קארלסון הכריע בדקה ה-75 אחרי טעות קשה מאוד של איבון אמבוגו השוער.

ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
נכנס כמחליף ולא הצליח למנוע הפסד. ערן זהבי/GettyImages

העונה הלא פשוטה של ווסטרן סידני וונדררס ותומר חמד בליגה האוסטרלית נמשכה היום (שבת), כאשר הקבוצה מהמקום השמיני בטבלה נכנעה בביתה 1:0 למוליכת הטבלה ווסטרן יונייטד.

החלוץ הישראלי פתח בהרכב הקבוצה מארחת, וראה כיצד החלוץ היריב, אלכסנדר פריוביץ', מבקיע את שער הניצחון בדקה ה-29. המאמן המקומי קארל רובינסון החליט לבצע שינוי כפול בהפסקה, במסגרתו חמד פינה את מקומו ולא שב למחצית השנייה. אחרי שהשיגה במשחק הקודם את ניצחונה השני בלבד העונה (0:1 ביתי על פרת' גלורי), ווסטרן סידני חזרה להפסיד ובתום תשעה משחקים היא עם תשע נקודות בלבד.

עד כה חמד שותף בשמונה משחקי ליגה והבקיע שני שערים, אך בחמשת המשחקים האחרונים הוא כלל לא מצא את הרשת.

עוד בוואלה!

בריבו הבקיע את שערו העשירי העונה, וולפסברגר עלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
תומר חמד, שחקן ווסטרן סידני וונדררס. Ashley Feder, GettyImages
הבצורת נמשכת. חמד/GettyImages, Ashley Feder

* עומרי אלטמן ערך בכורה במדי א.א.ק לרנקה כשפתח בהרכב ושיחק 60 דקות ב-0:0 הביתי מול אריס לימסול שחולקת איתה את המקום השני בקפריסין. אפולון לימסול מקדימה אותן בשלוש נקודות ועם משחק פחות.

* יונתן כהן פתח בהרכבה של פיזה והוחלף בהפסקה, במשחק החוץ מול אלסנדריה שהסתיים ב-1:1. אמיליאנו טורגרוסה השווה בפנדל בדקה ה-43, שבע דקות אחרי פנדל של המארחת. פיזה עם משחק שלישי ללא ניצחון ועדיין במקום השני בסרייה B.

* בוריס קליימן נכנס לשערה של וולוס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה ושמר על רשת נקייה בניצחון החוץ המפתיע 0:2 על אריס סלוניקי. וולוס במקום התשיעי בליגה היוונית.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד שניצחה 1:3 את דינמו באטומי הגאורגית במשחק הכנה לקראת חזרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully