וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אישרו את זה?" מנצ'סטר יונייטד סוערת אחרי נגיעת היד וההדחה

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 8:59

מידלסברו העיפה מהגביע את האדומים, שמתקשים לעכל כיצד אושר שער שספגו: "איך זה נחשב לא מכוון?". לינקר: "החוק הפך למגוחך"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו 1:1/ספורט1

העונה המתסכלת של מנצ'סטר יונייטד נמשכת, אמנם נדמה שאמש (שישי) האדומים הצליחו להגיע לשפל חדש כאשר הודחו מהגביע האנגלי בסיבוב הרביעי לאחר הפסד בדו - קרב פנדלים למידלסברו מליגת המשנה. ג'יידון סאנצ'ו העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-25, אך האורחת חזרה בדקה ה-64 ואחרי 15 בעיטות מדויקות מהנקודה הלבנה, אנתוני אלאנגה הצעיר בעט מעל המסגרת וגרם להדחה.

כריסטיאנו רונאלדו אחרי החמצת פנדל במשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד מידלסברו. Clive Mason, GettyImages
עוד ערב מתסכל. רונאלדו מחמיץ פנדל/GettyImages, Clive Mason

כריסטיאנו רונאלדו החמיץ פנדל במחצית הראשונה, אך מי שהיה הגיבור הטראגי הוא כמובן אלאנגה, שזכה להגנה ממאמנו רלף רנגניק לאחר ההפסד: "אנחנו מאוד מאוכזבים, ההפסד הזה היה מיותר. היינו צריכים להרוג את המשחק במחצית הראשונה, יכולנו להוביל בה 0:3 או 0:4. לא הגנו טוב והיינו חשופים בפני התקפות מתפרצות. אלאנגה? השחקנים תמכו בו, זה הכדורגל וזה קורה גם לשחקנים יותר מנוסים ממנו. התאמנו טוב בשבועות האחרונים ושיחקנו טוב הערב במחצית הראשונה כך שאנו מאוכזבים".

עבור יונייטד מדובר בהמשך למאזן העגום בדו - קרב הפנדלים, שכן מתוך שמונה הפעמים האחרונות הם ניצחו פעם אחת בלבד.

עוד בוואלה!

נפלה לבורו: מנצ'סטר יונייטד הפסידה בפנדלים והודחה מהגביע

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו, אנתוני אלאנגה. James Gill - Danehouse, GettyImages
המאזן בפנדלים עדיין עגום. רונאלדו מנחם את אלאנגה/GettyImages, James Gill - Danehouse

בצל ההדחה, מה שהפך לשיחת היום היה שער השוויון של מידלסברו, שאושר לאור שינוי בחוקי ה-VAR בממלכה. שחקן האורחת, דאנקן ווטמור, השתלט על הכדור בידו לפני שבישל למאט קרוקס, אך לטענת השופטים המגע ביד לא היה מכוון. על פי החוקים ששונו השנה באנגליה, אם שחקן שאינו הכובש נגע בכדור בידו בצורה לא מכוונת, יש לאשר את השער.

רנגניק התקשה להבין כיצד השער נחשב וטען: "איך יכול להיות שנגיעת היד הייתה בטעות אם כך הוא השתלט על הכדור? זה ברור שלא היה צריך להחשיב את השער". המנג'ר המנצח, כריס וויילדר, התוודה: "נעזרנו במזל וניצלנו הזדמנויות. ההחלטות שמתקבלות ב-VAR שונו מאז עזבתי את הפרמיירליג בעונה שעברה. חשבתי מיד שהייתה נגיעת יד, חשבתי שהשער ייפסל, אך לשמחתי זה לא קרה". ווטמור ניסה להגן על עצמו ואמר: "זה היה לגמרי בטעות. מדהים להיות מעורב בשער שמאט קרוקס כבש, היינו ביחד ביונייטד באותה קבוצת גיל".

גם שחקני העבר התקשו להבין את החלטת השיפוט, כאשר אקס האדומים, פיטר שמייכל זעם: "הייתה נגיעת יד, נשדדנו". כדורגלן נבחרת אנגליה בעבר והפרשן בהווה גארי ליניקר טען: "ההחלטה היא נכונה בהתחשב בחוק האבסורדי. נגיעת היד לגמרי לא מכוונת אבל אם הוא היה כובש בעצמו השער היה נפסל. החוק היה בסדר עד עכשיו והפכו אותו למגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully