וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון מתוח בהפועל חדרה, קורצקי עדיין כועס על ההתנהלות

המאמן לא קיבל את ההסברים של אורן גולן לשחרורו של מרמנטיני וממשיך לשקול את המשך דרכו בקבוצה. הוא גם טרפד את החתמת ג'סי

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

עסקת השאלתו של גוסטבו מרמנטיני מהפועל חדרה להפועל באר שבע, ממשיכה לתת את אותותיה בחדרה. המאמן מנחם קורצקי עדין לא נרגע מהעברת השחקן וגם אחרי לילה ארוך של מחשבות, הוא עדיין שוקל את עתידו בקבוצה. הבוקר נערכה פגישה בין היועץ המקצועי אורן גולן לבין המאמן קורצקי וכל שחקני הקבוצה, כאשר בפגישה הסביר גולן את השיקולים שלו ושל המועדון לשחרר כעת את מרמנטיני, בזמן שהקבוצה נמצאת במאבק צמוד על כניסה לפלייאוף העליון.

בין השאר אמר גולן לשחקנים, שלמעשה לא נותרה שום ברירה בפני הקבוצה אלא לשחרר את השחקן, זאת לאחר שמרמנטיני העביר מסרים ברורים מאוד בשיחות ישירות ודרך סוכנו, שהוא לא מעוניין להישאר בחדרה ויעשה הכל כדי לעזוב. גם השיקול הכלכלי נכנס למערך השיקולים ובסופו של דבר השחקן הושאל תמורת 300 אלף שקל וסעיף רכישה עתידי של 500 אלף שקל נוספים, בקיץ הקרוב.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. מאור אלקסלסי
לא נרגע. קורצקי/מאור אלקסלסי

קורצקי שמע את הדברים, אך עדיין נראה כעוס מאוד במהלך האימון שנערך הבוקר, כאשר גורמים במועדון מעידים על אווירה מתוחה מאוד במהלך האימון עצמו. בכל הנוגע להבאת שחקנים, טוענים בחדרה שאדווין ג'סי כבר היה סגור בקבוצה ושבית"ר ירושלים אפילו כבר חתמה על טופסי העברתו בהתאחדות כחלק מהמהלך, אך מי שבסופו של דבר טרפד את הגעתו הוא קורצקי עצמו, שהעדיף להישאר עם הסגל הקיים אחרי שהעבירו שלא על דעתו וללא הסכמתו, את מרמנטיני לבאר שבע.

ביום ראשון תארח חדרה את הפועל חיפה, בקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון ובמועדון מקווים שכל הסערה סביב שחרורו של מרמנטיני, לא תפגע בהכנות הקבוצה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully