וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוז'בולט יחסר להפועל חיפה מול חדרה, קורצקי: "עברנו שבוע לא קל"

זמיר או ליואיץ' יחליפו את החלוץ הסלובני הפצוע בקרב ישיר בין שתי מועמדות לפלייאוף העליון (א', 19:00). מאמן המארחת: "מנסים להתנתק מהרעשים"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה

סוף שבוע סוער ומתוח עובר על הפועל חדרה בעקבות המעבר של הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, ממש על סף סגירת חלון ההעברות שננעל ביום חמישי. הרוחות במועדון סוערות, כאשר המאמן מנחם קורצקי שזעם על ההחלטה שקל בימים האחרונים את המשך דרכו בקבוצה. למרות הכעסים והמתיחות בין המאמן קורצקי למנהל המקצועי אורן גולן, העביר המאמן את האימון אמש וגם את האימון המסכם הבוקר, לקראת המשחק החשוב והקרב הישיר על כרטיס לפלייאוף העליון, שיערך מחר נגד הפועל חיפה (ראשון, 19:00).

חדרה אמנם הפסידה באמצע השבוע למכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה, אך היא מגיעה להתמודדות אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים שהקפיצו אותה אל המקום השישי. קורצקי יערוך מספר שינויים בהרכב, בין השאר עם חזרתו לסגל של הקפטן מנשה זלקה שלא שיחק בגביע בשל הרחקה. סטיבן אלפרד, שסבל מכאבי גב, חש הטבה משמעותית והוא צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של מרמנטיני שעזב.

"הצבנו את עצמנו במקום שאנחנו יכולים לעשות משהו יפה השנה", אמר המאמן קורצקי, בהתייחסו לעובדה שהמשחק מחר הוא קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון, "עברנו שבוע לא קל. גם משחק שלישי בתוך שבוע וגם כל מה שקורה עם נושא העברות. אנחנו מנסים להתנתק ולבוא הכי מוכנים שאפשר למשחק. יהיה משחק טיפה מתוח ולחוץ והקבוצה הראשונה שתשתחרר, היא גם זו שתנצח אותו". המאמן נשאל האם אפשר התנתק מהרעשים שהיו סביב הקבוצה והשיב: "אני מקווה מאוד שכן. בסופו של דבר יעלו 11 שחקנים, שיצטרכו לתת את הכול בשביל המועדון ובשביל האוהדים ולנצח".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, מנשה זלקה, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, סטיבן אלפרד, שובל גוזלן.

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה, מול מ.ס. טירה. דני מרון
חוזר מהרחקה. זלקה/דני מרון

הפועל חיפה

אחרי החמישייה לרשת בית"ר ירושלים והניצחון בגביע על בני יהודה, הפועל חיפה תנסה להמשיך מחר במומנטום במשחק ישיר בקרב על הפלייאוף העליון. אלישע לוי התבשר היום כי לא יוכל להשתמש בחלוץ אלן אוז'בולט. הסלובני סובל מקרע קטן מאוד בשריר הארבע ראשי וההערכה שייעדר ממשחק אחד או שניים. אוז'בולט נמצא בכושר מצוין, אך כעת בחיפה יצטרכו להסתדר בלעדיו, כשנס זמיר או מתיאה ליואיץ' יתפסו את מקומו בהרכב. גם בהגנה לוי יצטרך להמשיך להסתדר בלי ניסו קפילוטו וגיא משפתי הפצועים.

"זה משחק של קרב ראש בראש", אמרו במועדון לקראת המפגש עם חדרה בנתניה. "ניצחון יכול לתת לנו מקדמה גדולה מאוד במאבק".

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, איזוצ'וקוו אנתוני, דודי טויטו, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, נס זמיר, חנן ממן, אלון תורג'מן.

עוד בוואלה!

אימון מתוח בהפועל חדרה, קורצקי עדיין כועס על ההתנהלות

לכתבה המלאה
נס זמיר, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עשוי לפתוח. נס זמיר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הקבוצות נפגשו 11 פעמים בכל המסגרות מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, והפועל חיפה השיגה את הניצחון הראשון רק במפגש הקודם (0:3 ביתי). לפני כן היו שבעה ניצחונות לחדרה ושלוש תוצאות תיקו.

* הפועל חדרה ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים. בשלהי העונה שעברה היה לה רצף של ארבעה ניצחונות, ובתוכו גם 0:3 ביתי על הפועל חיפה.

* חדרה עדיין לא קיבלה פנדל בעידן מנחם קורצקי, וסופרת 14 חודשים ללא כדור עונשין מ-11 מטרים שנשרק לזכותה. האחרון היה בדצמבר 2020, אז שובל גוזלן החמיץ מול הפועל באר שבע (בבעיטה חוזרת אחרי החטאה של מרשל אודה). אגב, חדרה היא גם היחידה שלא נפסק העונה פנדל לחובתה.

* אלן אוז'בולט הוא סך הכול הזר השלישי בתולדות הפועל חיפה שמגיעה ל-10 שערי ליגה. הוא השווה את הנתון שקבע ז'רקו קוראץ' ב-2013/14 וכעת מכוון לשיא של ג'ובאני רוסו, שכבש 13 שערים בעונת האליפות 1998/99.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: נתניה
קהל: 1200

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
שבת, 19:50: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט1)

שני, 20:30: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully