וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח במנצ'סטר יונייטד: לינגארד סותר בפומבי את הטענות של רנגניק

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 10:02

המאמן אמר שהשחקן ביקש מנוחה, לינגארד הכחיש: "הראש שלי נקי!!!". המתלוננת נגד גרינווד שברה שתיקה, השחקנים בקבוצה "מזועזעים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

הפרשות לא עוזבות השנה את מנצ'סטר יונייטד. אחרי הפיטורים של סולשיאר, המתיחויות עם רונאלדו והדיווחים על בעיות בחדר ההלבשה, הגיעה השבוע פרשת מייסון גרינווד והמעצר שלו, והקבוצה שוב מתעסקת בסיפורים מחוץ למגרש. כעת, ביממה האחרונה התווספה תקרית חדשה: ג'סי לינגארד.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
ימים לא קלים במועדון. רנגניק/רויטרס

לינגארד לא יהיה בסגל של יונייטד הערב מול מידלסברו בגביע (22:00, ספורט2), ואתמול המאמן רלף רנגניק אמר שהשחקן ביקש מנוחה, אחרי שהבקשה שלו להשתחרר בינואר נדחתה על ידי המועדון. לדברי המאמן "אמרתי לו שאם תהיה הצעה שתתאים גם לנו וגם לו אז אאפשר לו לעזוב, אבל היו התפתחויות ודברים השתנו, חוץ מזה שלא הגענו לסיכום עם אף קבוצה.... ג'סי ביקש ממני כמה ימי חופש כדי לנקות את הראש". אבל לינגארד מכחיש את הטענות, וטוען שלא הוא היה זה שרתה חופש, אלא המועדון הורה לו לעשות את זה. לינגארד צייץ: "הקבוצה ייעצה לי לקחת קצת חופש בגלל סיבות אישיות!!!! אבל הראש שלי נקי, ותמיד אהיה מקצוען וכשיקראו לי אתן 100 אחוז".

עוד בוואלה!

פול פוגבה עשוי לשוב להרכב מנצ'סטר יונייטד בגביע נגד מידלסברו

לכתבה המלאה

בנוסף, אתמול בת הזוג לשעבר של מייסון גרינווד שברה שתיקה, אחרי שהחשיפה שלה על התנהגותו של החלוץ הוביאה למעצר שלו בחשד לתקיפה, אונס ואיום ברצח. הסטודנטית בת ה-18 חשפה את הדברים באינסטגרם אבל כעת בבריטניה מנסים להסתיר את זהותה. היא פרסמה תמונות שלה מדממת, והקלטה שבה לכאורה הוא מאיים עליה. החשדות נחקרים על ידי המשטרה, על אף שהשחקן עצמו שוחרר מהמעצר. הוא הושעה על ידי הקבוצה, מאמן הנבחרת גארת' באות'גייט הודיע שלא יזמן אותו עד שהחשדות לא ינוקו, ואיבד את החסויות שלו. השם שלו הוסר מחנות האונליין של הקבוצה, ואחרי שלושה לילות במעצר כעת מסתגר בביתו. מספר שחקנים הפסיקו לעקוב אחרי החשבונות שלו ברשתות החברתיות כסימן ל"התנערות ממנו", ומקור בקבוצה אמר: "כולם פה מזועזעים, זה משהו שונה מאוד מהדברים הרגילים ששחקנים פה מתמודדים איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully