אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג/מאור אלקסלסי

הכביש המהיר לגיהנום

4.2.2022 / 10:00

אורן חסון, ארז כלפון, משה ליאון - כולם מודעים היטב למה שקורה בבית"ר ירושלים. במועדון אומרים ש"העולם היה טוב יותר כל עוד חוגג היה במעצר", לא מבינים איך "הפכנו למועדון עם תדמית של נוכלות ופשע" ועכשיו גם הקהל בדרך למחאות שטרם נראו. לא עדיף לעצור את זה בזמן?

מי שמצפה שעם יוסי אבוקסיס בית"ר ירושלים תמצא אנרגיות לקום ולהישאר בליגת העל, לא מבין כנראה מה קורה בתוך המועדון. הצוות המקצועי, הצוות הרפואי, השחקנים, האוהדים שמגיעים לאימונים - כולם מרגישים זנוחים ונטושים, חלק מעסק שנמצא בדרך לסגירה, כזה שכל אחד שיכול לברוח ממנו עושה את זה הכי מהר שאפשר.

ההצהרות של חוגג והאפשרות שיכניס כמה מיליוני שקלים בדרך לא דרך, כבר לא עושים רושם על אף אחד. כולם מרגישים מרומים ולא רוצים להיות חלק מזה.

זה לא רק הצד הכלכלי. בבית"ר מיואשים מהכאוס המיותר שחוגג מייצר. מההודעות הכוזבות, מהרעשים בתקשורת. חוגג חזר לעניינים לצערם של בכירי המועדון, וביום אחד הפך את בית"ר שוב לצעצוע של איש אחד.

"בית"ר ירושלים והעולם כולו היו במצב שקט ובריא יותר כל עוד חוגג היה במעצר. שנים שהאיש 'בוכה' ומתלונן על לה פמיליה, ובסוף בגללו כל התדמית של המועדון היא של נוכלות ופשע. מישהו חייב לעצור את זה", אמרו בקבוצה.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג. אודי ציטיאט
אף אחד כבר לא קונה את ההצהרות שלו. אוהדי בית"ר מוחים נגד חוגג/אודי ציטיאט

בינתיים האוהדים מתאחדים לאט לאט ומתחילים למחות בכל הזדמנות. המטרות שסומנו על ידי האוהדים הן חוגג ובני משפחתו, הנאמן יצחק יונגר, יו"ר ההתאחדות אורן חסון, יו"ר המנהלת ארז כלפון, יו"ר הבקרה התקציבית סיגלית סייג, ראש עירית ירושלים משה ליאון, ועוד ועוד. אפילו איומים על פריצה לדשא ופיצוץ משחקים באופן יזום כבר נשמעו. הנזק שייגרם מתרחיש קיצון כזה, יהיה בלתי נתפס.

אף אחד מהאנשים שהוזכרו בפסקה הקודמת לא רוצה שזה יקרה, אבל אם לא יפעלו במהירות ונחישות, הכדורגל הישראלי כולו יתבזה. בינתיים הציבור מזדהה עם אוהדי בית"ר. כולם רואים את הפארסה, את העובדה שבית"ר הפכה לעסק שהמטרה האחרונה שלו היא ספורטיבית, שקורים בקבוצה דברים מפוקפקים. ברור לכולם שחוגג שומר את בית"ר אצלו עד שיממש את האינטרסים שלו ולאחר מכן ישלח אותה לפירוק. בשלב מסוים כל הגורמים שהוזכרו כאן חייבים לדאוג שלמשה חוגג לא תהיה כל נגיעה בבית"ר ירושלים.

לכל אחד מהאנשים האלה יש הרבה מה לעשות. להתאחדות יש אפשרות להטיל סנקציות, הבקרה הייתה צריכה כבר מזמן לקחת מחוגג את המושכות ולהביא למועדון חשב משלה, אבל היא מצידה ממשיכה בפארסה, ומאשרת חיזוק ביום הנעילה של חלון ההעברות למרות שעדיין לא הוזרם כל הכסף למועדון. המנהלת יכולה למנוע תקצוב, ראש העיר יכול לאסור על הקבוצה להתאמן בבית וגן. לא חסרים מנופי לחץ אופציונליים על חוגג כדי שיעביר את הקבוצה לידיים נקיות. השאלה היא רק זה יקרה לפני או אחרי המחאות והביזיון שהכדורגל הישראלי עומד לעבור בחודשים הקרובים.

עוד בוואלה!

בניגוד לעצת מקורביו: אבוקסיס מאמין שיצלח את "משימת ההתאבדות" בבית"ר

לכתבה המלאה
אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זה הזמן שלך להתערב. אורן חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ויש גם את הנהלת בית"ר, שצועדת לכיוון ידוע מראש. הדרך היחידה של בכירי המועדון לקדם את תהליך ההבראה תהיה להתאחד בהמשך עם בעלי חוב ולמצוא דרך להוביל את המועדון לפירוק. אף עובד לא מעניין את חוגג, המשכורת אמנם נכנסת בינתיים אבל זה זמני בלבד, וברור שגם הפיצויים שמגיעים לכל אחד ייעלמו. כל אחד צריך לחשוב גם על עתידו וגם על אלפי האוהדים שיושבים בבתים וכועסים שלקחו להם את הקבוצה. בסופו של דבר, בית"ר היא של האוהדים. מי שלא יבין את זה, ימצא את עצמו בחוץ בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully