וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס העביר אימון בכורה, והתקבל במחיאות כפיים ע"י אוהדי בית"ר

4.2.2022 / 11:20

אחרי הקאמבק המסעיר, המאמן פגש את השחקנים לאסיפה ראשונה. מקורביו מספרים: הוא מאמין בסיכויי ההישארות למרות שמדובר ב"משימת התאבדות". חלוץ קבוצת הנוער אינזאגי קונה ישולב בקבוצה הבוגרת

אוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק לעבר ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

1. יוסי אבוקסיס חזר לבית"ר ירושלים. אחרי המעבר המסעיר והקאמבק לקבוצה שעזב בטריקת דלת לפני 21 שנה, המאמן שהגיע מבני יהודה העביר הבוקר (שישי) אימון בכורה, ופגש את השחקנים לראשונה. אבוקסיס התקבל במחיאות כפיים על ידי כ-20 אוהדי בית"ר במתחם האימונים בבית וגן, וערך אסיפה ראשונה לשחקנים לקראת הופעת הבכורה שלו על הקווים, נגד הפועל נוף הגליל ביום ראשון.

כל מי שנמצא בסביבתו של אבוקסיס לא הבין מה הוא עושה כשבחר לקחת את התפקיד בבית"ר. "זאת משימת התאבדות", אמרו לו, והרוב יסכים. בית"ר היא הקבוצה החלשה בליגה, וחלק מיריבותיה לתחתית הגדילו את הפער בימים האחרונים של חלון ההעברות, אבל אבוקסיס עדיין מאמין ומשוכנע שיוכל לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את הקבוצה בליגה.

יכול להיות שדברים שרואים משם לא רואים מכאן. רעשי הרקע, אווירת הנכאים, סימני השאלה סביב המשכורות - אף שחקן לא יאמין שיקבל שכר עד שיראה אותו בחשבון - הקיצוצים שבדרך והסגל נטול המנהיגים לא נותנים יותר מדי סיבות לאופטימיות.

יחד עם זאת, האמונה של אבוקסיס בפני עצמה שווה הרבה, וגם השחקנים מבינים את זה. אבוקסיס מקבל בכל מקרה שכר עד לסיום העונה, והעובדה שבחר להגיע לבית"ר באמונה שלמה בהחלט תשפיע על השחקנים (שחלקם גם היו בין אלו שתהו אתמול בשביל מה הוא צריך את זה).

יוסי אבוקסיס לצד היו"ר אלי אוחנה באימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
האופטימיות תישאר גם כשיהיה חלק מהמערכת? אבוקסיס באימון, הבוקר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס לצד העוזר גל כהן באימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסי אבוקסיס לצד העוזר גל כהן באימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

2. בית"ר הצליחה להעביר אתמול בבקרה את דן עזריה והוא יערוך היום אימון בכורה. עד הרגע האחרון ניסו בבית"ר להעביר גם את שחקן הכנף האיסלנדי וידאר ארי יונסון שכל תנאיו סוכמו, אך לא הספיקו להעביר את כל המסמכים עד לשעה 19:00 והעסקה נפלה. במקביל, במהלך היום ניסו בבאר שבע לשכנע את דוידה פטרוצ'י לעבור לבית"ר אך הוא סירב ובשלב מסויים כשלא גילה התלהבות, בבית"ר החליטו לוותר עליו.

דוידה פטרוצ'י שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
בית"ר ויתרה עליו. פטרוצ'י/מאור אלקסלסי

3. קמסו מארה ואדווין ג'סי סיימו את החלון ללא קבוצה ואם לא ימצאו קבוצה במדינות בהן החלון עדיין פתוח, גם כאלה שהליגות לא מתקיימות במקביל לכאן, לתביעה הכספית שלהם יצטרף גם סעיף של פגיעה מקצועית על כך שפוטרו מספר ימים בלבד לסיום החלון. גורם בבית"ר אמר אתמול: "אנחנו מאחלים להם שימצאו קבוצה איכשהו. כואב לנו עליהם. ברור שאנחנו לא בסדר, כולם כאן התביישו כשהם קיבלו מכתבים".

קמסו מארה (מימין), אדווין ג'סי, מקס גרצ'קין שחקני בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
יסבכו את בית"ר? מארה וג'סי/מאור אלקסלסי

4. כעת יתחילו בבית"ר בשיחות קיצוץ מתקדמות עם השחקנים, שמצידם מבהירים: מוכנים אך ורק לקיצוץ כהלוואה, בתנאי שהכסף יוחזר או על ידי רוכש או בשנה הבאה. התקווה היחידה בבית"ר היא העובדה שאחרי שנסגר החלון וכולם מבינים שעד סוף העונה הם חלק מהקבוצה ועתידם קשור בה, כולם ישימו הכל בצד ויתאחדו למען המטרה להשאיר את בית"ר בליגה.

בינתיים הוחלט לצרף לקבוצה הבוגרת את שחקן קבוצת הנוער, אינזאגי קונה. החלוץ בן ה-18 מחוף השנהב שמחזיק בשם המחייב, ישולב הן בקבוצה הבוגרת והן בקבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully