וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר אלון: "הבטחתי שביתה אם תהיה פעולה חד צדדית נגד שחקני בית"ר"

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ל-103FM: "הסברתי לשחקנים את המצב והם הבינו, הם לא צריכים להתעסק בדברים האלה. לא יודע מה יעלה בעתיד המועדון"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים חוו בשבועות האחרונים רכבת הרים של ממש, לאחר שעתיד המועדון הוטל בספק וגם בנוגע לפרנסתם היה חשש. אחרי שהמועדון קיבל הלוואה וניצל מפירוק, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ניר אלון, התראיין ל-103FM ובנוגע לבקשה מהשחקנים לקצץ 25% משכרם.

"אנו אמרנו מראש שברגע שקבוצה נמצאת במצב של חדלות פירעון, אנו מוכנים להיכנס מתחת לאלונקה, אבל אמרנו גם שהשחקנים מוכנים להלוות חלק מהשכר שלהם לקבוצה והוא יחזור אליהם כשיכנס בעלים חדש או משקיע חדש", הסביר אלון, "אם לא יהיה בעלים חדש, נפנה כבר לבית המשפט. הרי ברגע שאנו פונים לבית הדין לעבודה, אנו עושים זאת בשם כל השחקנים. אם חלילה בית"ר תגיע למצב כזה, יהיו הרבה משקיעים שירצו לרכוש את הקבוצה וברור שהשחקנים יקבלו את הכסף בחזרה. בית המשפט יהיה חייב להתייחס לזה, כי זה החוק. יש סדרי עדיפות בכל דבר, אבל העובדים - איך שאנחנו מייצגים אותם - הם במקום מאוד גבוה".

כאשר נשאל אלון אם השחקנים שקיצצו בשכרם לפני שנתיים קיבלו בחזרה את כספם, הוא השיב כי "אני לא יודע, אבל המצב לפני שנתיים היה שונה. העובדות הן שיש, נכון להיום, קבוצה בשם בית"ר ירושלים שאני לא יודע מה יהיה העתיד שלה, אבל שאנו מנסים לגרום לה להתנהל כקבוצה מקצוענית. הייתי השבוע כמה פעמים אצל השחקנים והסברתי להם את המצב, והם הבינו. הם רגילים לשחק כדורגל, הם לא צריכים להתעסק בדברים האלה. כשיש מצוקה ובעיה, אנחנו הגב של השחקנים - הם פונים אלינו כדי שנסייע".

לסיכום אמר אלון: "מה שביקשנו מהמנהלת זה שיהיה רואה חשבון מטעמנו, כי כרגע אין לי את כל הכלים כדי לעזור, אבל אני מקווה מאוד שזה יקרה. אני אעשה את הכל, אפעיל את כל האופציות - הבטחתי שביתה אם תהיה פעולה חד צדדית. קודם כל שיכניסו את 7 מיליון השקלים, אם לא - לא יהיה הסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully