וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הרכש של הפועל ירושלים בסגל, גררו וביטון צפויים לפתוח

זיו אריה ישתמש בשחקנים החדשים מול מכבי פתח תקוה (18:00), אנובקארה לא צפוי לפתוח. קלינגר: "מצפה מהשחקנים לשים את הלב על המגרש"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה

האחרונה בטבלה תארח מחר את הפועל ירושלים לקרב תחתית לוהט, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב את הקבוצה עוד יותר לעבר ירידה לליגה הלאומית. אחרי ההפסד לנוף הגליל במחזור שעבר, מבינים בפתח תקוה שהאפשרויות להינצל הולכות ונגמרות והמשחק מחר מסומן כאחד שחובה לנצח.

אחרי הניצחון נגד הפועל באר שבע בגביע באמצע השבוע, מאמינים בפתח תקוה שאפשר להמשיך עם המומנטום החיובי גם מחר בליגה. "זה משחק שלא צריך להגיד עליו כלום, המשמעות ברורה לכולנו", אמר גורם במועדון. "אם מחר לא נביא שלוש נקודות אז מתי?", הוסיף הגורם.

מי שיחזרו מחר להרכב הם הבלם אור בלוריאן והקשר אור אינברום, שסיימו לרצות עונשי הרחקה, לאחר שלא שיחקו מול באר שבע בגביע. לאמק בנדה וג'יימס אדניי יפתחו יחד עם אינברום בחלק הקדמי.

"כפי שאמרתי אחרי המשחק בגביע מול באר שבע, נכון שהתוצאה חשובה לביטחון ומאוד מחמיאה לנו, אבל הדרך והצורה שבה שיחקנו, כשהשחקנים נתנו את כל כולם, זו הדרך שבה אנחנו צריכים להמשיך ולשחק בליגה", אמר המאמן ניר קלינגר לקראת המשחק. "משמעויות המשחק מחר ידועות לכולנו ואני מצפה לאותה צורת משחק לחימה. לבוא ולשים את הלב והנשמה על המגרש ועל זה להוסיף את כל מה שעשינו במשחק מול באר שבע. ככה אנחנו צריכים לחשוב מעכשיו ועד סיום העונה וזה מה שנעשה", הוסיף קלינגר.

הרכב משוער: אריק ינקו, דור אלו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, עידו שחר, איתן אזולאי, ארד בר, אור אינברום, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. קובי אליהו
מצפה לאותה רוח לחימה כמו במשחק הגביע מול באר שבע. קלינגר/קובי אליהו

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים יוצאת מחר לקרב על 6 נקודות במושבה נגד מכבי פתח תקוה, כאשר בסגל ייכלו שחקני הרכש החדשים ברייט אנובקארה, אדוארדו גררו ואופק ביטון.

זיו אריה ימשיך אם אותה רביעיית הגנה, בקישור תורגלו רוסלן ברסקי ודניאל סולומון, כאשר ייתכן שאופק ביטון יצטרף אליהם על חשבון שחקן בחלק הקדמי.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, אלוז' יאו, סולומון דניאל, רוסלן ברסקי, אופק ביטון, גיא בדש, אדוארדו גררו, וויליאם אגאדה.

עוד בוואלה ספורט

אבוקסיס העביר אימון בכורה, והתקבל במחיאות כפיים ע"י אוהדי בית"ר

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו, שחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
יערוך בכורה. גררו/אתר רשמי, הפועל ירושלים

טריוויה

* הפועל ירושלים השיגה על חשבון מכבי פתח תקוה את ניצחונה הראשון העונה ותנסה להשלים מולה דאבל עונתי.

* הפעם האחרונה שהאדומים ניצחו במפגש הזה בחוץ הייתה בעונת הירידה 1999/00, אז דודו דהאן ואורן דיין קבעו 0:2 על מכבי פתח תקוה במחזור התשיעי.

* מכבי פתח תקוה ברצף של 13 משחקי ליגה ללא ניצחון (שתי נקודות מתוך 39 אפשריות). זה הרצף הכי גרוע שלה מאז 1987/88, אז לא ניצחה במשך 17 מחזורים וצברה במהלכם שלוש נקודות, בדרך למקום האחרון ולירידה לארצית.

* הפועל ירושלים לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, בהם השיגה שתי נקודות מ-18.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה ללא שער ב-15 דקות הפתיחה ובמאזנה רק שער אחד בחצי השעה הראשונה של המשחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1125

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
שבת, 19:50: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט2)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - הפועל נוף הגליל (ספורט1)

שני, 20:30: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully