וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נפגש עם אוחנה וימונה למאמן בית"ר ירושלים

3.2.2022 / 11:31

ראשי המועדון קיימו ישיבת דירקטוריון אמוציונלית ובסיומה הסכימו שהמאמן ישוב לטדי אחרי 21 שנה. בני יהודה כבר פרסמה הודעת פרידה. הקבוצה לא תתחזק, אבל מתנגדת לשחרורים. לשחקנים יובהר: תקבלו שכר עד סוף העונה, אבל עליכם לקצץ 25 אחוז

אוהדי בית"ר ירושלים יורים זיקוק לעבר ביתו של הבעלים משה חוגג/לפי תיקון מספר 5 לסעיף 27/א' בחוק זכויות היוצרים

אחרי שעברה אתמול (רביעי) תהפוכות וחוותה סצנות שיכולות לפרנס את מיטב הסופרים, בית"ר ירושלים נערכת לעוד יום מכריע שבסיומו יוסי אבוקסיס צפוי לשוב למועדון אחרי 21 שנה. אנחנו עוקבים אחרי כל הנעשה בבית וגן.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל, חוזר לירושלים. אבוקסיס/ברני ארדוב

11:28 - יוסי אבוקסיס נפגש כעת עם אלי אוחנה כדי לסגור את כל הפרטים ולאחר מכן הוא ימונה למאמן בית"ר ירושלים.

11:10 - בני יהודה פרסמה הודעה לפיה יוסי אבוקסיס עוזב ועובר לאמן את בית"ר ירושלים. בהודעה של הזהובים נכתב: "ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס הסכימו שבעקבות המצב והיכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים ובחלקים נכבדים מהעונה, ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבור בני יהודה תל אביב היא להיפרד. יוסי יעבור לאמן את בית"ר ירושלים והמועדון ימשיך לשלם את שכרו עד לסיום העונה".

עוד בוואלה!

מימר הודיע שלא ימשיך בבית"ר, אבוקסיס: "לא אגיע בלי ברכת הדרך מאוחנה"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם מני ברוש, אלי אוחנה. דני מרון
ישיבה סוערת. אוחנה, ברוש וחוגג/דני מרון

9:01 - בבית"ר הבהירו שוב כי כל הכסף לתפעול שוטף ושכר עד לסיום העונה יעבור בקרוב וכל חברי הדירקטוריון שוכנעו בכך. כעת ינסו במועדון לשוחח היום עם השחקנים ולהסביר להם הסיטואציה: בין היתר יוסבר להם שהם יקבלו את שכרם עד סוף העונה, אבל שעליהם לקצץ 25 אחוז. במועדון אגב, מסרבים בשלב זה לחשוף מהיכן מגיע הכסף.

8:44 - מי שיעביר את האימון הבוקר הוא גל כהן. בכל מקרה לא יצורפו לקבוצה שחקנים עד לתום החלון, ומנגד בשלב הזה אף אחד לא ישוחרר.

8:22 - אתמול (רביעי) בלילה התקיימה ישיבת דירקטוריון של כל הגורמים בבית"ר ירושלים: משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש, יצחק יונגר ורוני מוסזון. השיחה הייתה מתוחה ועלתה לטונים גבוהים, כשהצדדים שמו את כל הדברים על השולחן.

בשורה התחתונה עלה שברמה המקצועית יוסי אבוקסיס הוא המועמד המוסכם על כולם לאמן את הקבוצה לאחר הודעתו של שרון מימר כי הוא לא מעוניין בתפקיד. בנוסף, נערכה שיחה בארבע עיניים בין משה חוגג לאלי אוחנה והיום היו"ר ישוחח גם עם אבוקסיס בתקווה לסכם את כל הפרטים. גורם בבית"ר אמר: "זה היה חייב להיפתר לפחות זמנית, אחרת חוגג ואוחנה לא היו יכולים להמשיך יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully