וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף נקטע: וושינגטון הפתיעה עם 103:106 בפילדלפיה, 8 ו-9 ריב' לאבדיה

24 נקודות וחסימת קלאץ' של קוזמה על אמביד סידרה לוויזארדס ניצחון ראשון אחרי למעלה משבועיים, למרות חסרונו של בראדלי ביל. הישראלי קיבל 26 דקות והיה על המגרש במאני טיים

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אולי זה יהיה הניצחון שיחזיר את המומנטום לוושינגטון: הוויזארדס יצאו הלילה (בין רביעי לחמישי) מפנסילבניה עם ניצחון מפתיע, 103:106 על פילדלפיה, וקטעו רצף של שישה הפסדים - הארוך ביותר של הפרנצ'ייז בשנתיים האחרונות. זה היה הניצחון הראשון של הקבוצה אחרי למעלה משבועיים, והוא הושג דווקא מול אחת הקבוצות החזקות במזרח וכשהוויזארדס חסרים שני שחקני חמישייה, בראדלי ביל ותומאס בריאנט הפצועים.

כעת המאזן של הוויזארדס עומד על 27 הפסדים לעומת 24 ניצחונות, וכעת הם חוזרים ממסע משחקי החוץ לשלושה משחקי בית (אמנם מול יריבות מהצמרת של הליגה) ומקווים לחזור לתמונת הפלייאוף.

קייל קוזמה המשיך להיות קרן האור של הוויזארדס בעונה המאכזבת, עם עוד משחק מצוין הפעם בשני צידי המגרש. הפורוורד שהפך לאחרונה לסקורר המוביל של הקבוצה קלע 24 נקודות, הוסיף 7 ריבאונדים אבל בעיקר הפתיע בצד ההגנתי, עם משחק שני ברציפות עם 3 חסימות - אחת מהן בנקודה מכרעת במשחק, מול ג'ואל אמביד הגבוה והחזק ממנו, במהלך שהבטיח לוושינגטון את הניצחון. נקודת אור נוספת אצל ווס אנסלד ג'וניור היה ספנסר דינווידי, שנמצא בכושר רעוע ומועמד ברור לעבור בטרייד. הרכז ניצל את חסרונו של בראדלי ביל כדי לרשום טריפל דאבל ראשון בקריירה עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ולמרות שדייק באחוזים נמוכים מהשדה בהחלט הפגין שיפור.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Tim Nwachukwu, GettyImages
סוף סוף חיוכים בוושינגטון. קוזמה/GettyImages, Tim Nwachukwu

זה היה משחק טוב גם מבחינת שחקני המשנה של וושינגטון, כולל דני אבדיה. שחקני הספסל של הוויזארדס הביסו 27:53 את אלו של הסיקסרס, ואבדיה סיים עם 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 9 מ-4 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים ב-26 דקות. בהמלצתו של קייל קוזמה, ווס אנסלד ג'וניור הציב במשך דקות לא מעטות את הרכב הפורוורדים של הוויזארדס כולל אבדיה, קוזמה ורוי האצ'ימורה, ובדקות שלהם יחד על הפרקט הקבוצה הייתה ב-13+.

המשחק היה צמוד ברוב שלביו, אבל הוויזארדס כאמור הצליחו לשמור על היתרון הקל בדקות הסיום, עם סלי קלאץ' של קוזמה ומונטרז הארל, וכאמור חסימה גדולה של הראשון על ג'ואל אמביד. מלבד קוזמה ודינווידי, גם ראול נטו (14), רוי האצ'ימורה וקורי קיספרט (11 כל אחד) הגיעו לספרות כפולות, כשמנגד אמביד מסיים עם 27 נקודות (11 מ-27 מהשדב), 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ומקבל סיוע מטייריס מקסי (22, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים). הסיקסרס נעצרים אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ועומדים כעת על מאזן 20:31.

עוד בוואלה! ספורט

"וושינגטון תיאלץ לוותר על אבדיה או האצ'ימורה כדי לצרף כוכב"

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
נוקאאוט של שחקני הספסל של הוויזארדס. אבדיה/GettyImages, Tim Nwachukwu
ספנסר דינווידי, וושינגטון וויזארדס. Tim Nwachukwu, GettyImages
טריפל דאבל ראשון בקריירה. דינווידי/GettyImages, Tim Nwachukwu

הוויזארדס יחזרו כאמור הביתה, ובלילה שבין שבת לראשון יארחו את סגנית האלופה פיניקס בניסיון לרשום עוד הפתעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully