וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות בוושינגטון מעמיקות, ואחד המפתחות נמצא בידיים של דני אבדיה

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 10:47

הוויזארדס ספגו הפסד שישי רצוף, הפציעה של בראדלי ביל חמורה משחשבו, ובארה"ב מסבירים למה קייל קוזמה צדק ואכן דני אבדיה צריך לשחק יותר עם השלישייה היעילה

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה בנפילה, וממשיכה לחפש פתרונות. אומנם להפסיד בחוץ לאלופה מילווקי (שהגיעה עצבנית אחרי תבוסה ב-36 הפרש לדנבר) לא נחשב לדבר מביך או מפתיע, במיוחד כשבראדלי ביל הפצוע נעדר מהסגל, אבל הוויזארדס כרגע נראים רחוק מאוד מהקבוצה המלהיבה שפתחה את העונה בצמרת המזרח.

אחרי ההפסד הלילה לבאקס 112:98 קייל קוזמה נשאל אילו דברים חיוביים הוא לוקח מהמשחק, ואמר: אלה הדקות שלי על המגרש לצד דני אבדיה ורוי האצ'ימורה, שני השחקנים שוושינגטון בחרה בסיבוב הראשון בדראפט ב-2019 ו-2020. "בן אדם, ממש נהניתי לשחק לצד דני ורוי", אמר קוזמה, "אני חושב שזה דבר שבאמת, באמת הלך לנו טוב.

"יכולנו לעשות חילופים בהגנה ולשים גוף על מידלטון, לשים גוף על הולידיי, ולשים גוף על יאניס רק בעזרת הגודל. אני חושב שזה היה טוב עבורנו. מקווה מאוד שנצליח לייצר לכידות, אבל אני באמת חושב שזה היה טוב".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה. G Fiume, GettyImages
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה/GettyImages, G Fiume

צ'ייס יוז מ-NBC ניתח את הנתונים: קוזמה ואבדיה החליפו אחד את השני ב-16 הדקות הראשונות, אבל הם שיחקו לצד האצ'ימורה בשני חלקים מהמשחק - קצת ברבע השני, ובעיקר במהלך ריצה שרשמה הקבוצה בסוף הרבע השלישי. החמישייה עם הציוות של השלישייה הזאת ניצחה את הבאקס בדקות האלה 9:21. למעשה, לאבדיה היה את מאזן הפלוס/מינוס הכי טוב בקבוצה בפער גדול מכל השאר. ב-22 הדקות שלו על המגרש, וושינגטון הייתה בפלוס 14. בדקות שלו על הספסל, וושינגטון במינוס 28.

הדברים של קוזמה באים לידי ביטוי במספרים: אומנם האצ'ימורה היה פצוע רוב העונה, והם שיחקו ביחד רק 34 דקות, אבל לשלושה ביחד יש מדד של 10.4+. "זה הגיוני, ואפשר להבין למה קוזמה אוהב את הקומבינציה", כתב צ'ייס, "שלושתם בין 2.03 מ' מ-2.08 מ', שלושתם יכולים לעשות חילופים בהגנה, לשמור על שחקנים מעמדות שונות ומתחלפות, בעזרת גובה ומהירות... חשוב להוסיף קלעים לצד שלישייה כזאת, אבל ביחד הם גם יכולים לספק אופציות התקפיות, כי הגובה שלהם יוכל לספק חוסר התאמות להגנות שמולם, במיוחד בהתקפות מעבר... הוויזארדס הפסידו שבעה משמונת המשחקים האחרונים שלהם, ומחפשים תשובות. אולי יש להם על מה לבנות, עם קוזמה-האצ'ימורה-אבדיה, או לפחות כך סבור קוזמה".

ואם זה לא מספיק, וושינגטון התבשרה שבראדלי ביל יחמיץ לפחות את ארבעת המשחקים הקרובים של הקבוצה, אחרי שהתברר שהוא סובל מפציעה חמורה יותר משחשבו ברצועות פרק היד. רק לפני שבועיים הוויזארדס היו במאזן 21:23, ועכשיו הם רחוקים ארבע משחקים מ-50 אחוזי הצלחה ומחפשים תשובות. בנוסף, תומאס בריאנט נפצע ברבע השלישי ולא חזר.

"אנחנו מחוברים, כולנו ביחד", אומר מאמן וושינגטון ווס אנסלד, "אני לא חושב שמישהו פה שמח או מאושר מהמצב, או מאיך ששיחקנו לאחרונה. אין אווירת פאניקה, אבל חייבים להתרכז". על ההיעדרות של בראדלי ביל אומר המאמן: "כבר היינו בלעדיו כמה פעמים העונה, ובכל פעם מישהו אחר התעלה. המסר הוא שאנחנו צריכים את כולם. חייבים שכולם יתאחדו וישחקו ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully