וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נכנעה גם למילווקי ויאניס, אבדיה סיים עם 6 ו-6 ועידוד מקוזמה

ממשיכים בנפילה: אנטטוקומפו כיכב עם טריפל דאבל מרשים, הוויזארדס ספגו הפסד שישי רצוף, 112:98 לבאקס. הישראלי שיחק 22 דקות וסיים עם מאזן פלוס/מינוס חיובי, קוזמה רמז: אבדיה צריך לשחק יותר

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

יאניס אנטטקומפו כיכב עם 33 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים בדרך לטריפל דאבל רביעי העונה, ומילווקי גברה הלילה (בין שלישי לרביעי) בקלות על וושינגטון 98:112, והנחילה לוויזארדס הפסד שישי ברציפות. ג'רו הולידיי קלע 22, בובי פורטיס הוסיף 17, והאלופה התגברה על קאמבק של וושינגטון ופתחה פער של 17 נקודות ברבע האחרון בדרך לניצחון - כשהיא מתאוששת מהתבוסה המשפילה 136:100 לדנבר.

הוויזארדס רשמו ריצה יפה ברבע האחרון, צימקו פער דו ספרתי ל-95:94 אחרי שתי שלשות רצופות, קוזמה יכול כבר היה להשלים מהפך אבל החטיא שלשה 4:33 לסיום, ומילווקי רשמה ריצת 4:17 שסגרה סיפור. זה היה עוד משחק שנפתח רע מבחינת וושינגטון, שנאלצה להסתדר בלי כוכבה הגדול בראדלי ביל, שפצוע בקרסול ויחמיץ גם את המשחק הבא מול הסיקסרס. הבאקס פתחו והובילו 5:20 תוך פחות מחמש דקות, והאורחים נאלצו לרדוף כל המשחק.

יאניס אנטטוקומפו מול קייל קוזמה, מילווקי באקס מול וושינגטון וויזארדס. Stacy Revere, GettyImages
לא הצליחו לעצור את האיש הגדול. יאניס/GettyImages, Stacy Revere
דני אבדיה מול גרייסון אלן, מילווקי באקס מול וושינגטון וויזארדס. Stacy Revere, GettyImages
בדקות שלו על המגרש זה נראה חיובי. אבדיה/GettyImages, Stacy Revere

דני אבדיה שיחק 22 דקות, ובמהלכן קלע 6 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. אבדיה סיים עם 2 מ-4 מהשדה (1 מ-2 מהשלוש, 1 מ-1 מהקו), וגם הוסיף אסיסט אחד (ו-2 איבודים) - אבל הישראלי היה היחיד בשורות מילווקי שמאזן הפלוס/מינוס שלו היה חיובי. בדקות של הישראלי על המגרש הבאקס היו ב-14 +, וזאת בזמן שכל שחקני החמישייה של וושינגטון היו במינוס משמעותי.

קייל קוזמה סיים כקלע הבולט עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, מונטרזל הארל קלע 20, ספנסר דינווידי שסופג ביקורת לאחרונה קלע 7 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה (ו-9 אסיסטים), והוויזארדס כרגע מחוץ ל-10 הראשונות במזרח ואיבדו מקום בפליי-אין (רחוקים משחק אחד מאטלנטה שבמקום העשירי).

ג'רו הולידיי מול ארון הולידיי, מילווקי באקס מול וושינגטון וויזארדס. Stacy Revere, GettyImages
ג'רו הולידיי מול ארון הולידיי, מילווקי באקס מול וושינגטון וויזארדס/GettyImages, Stacy Revere

בסיום קוזמה נשאל מה לדעתו כדאי לעשות לקראת המשחק הבא של וושינגטון מול פילדלפיה, ואמר: "מאוד נהניתי לשחק לצד דני ורוי (האצ'ימורה). זה משהו שנראה ממש טוב. הצלחנו לעשות חילופים בהגנה, הצלחנו לשים גוף ולהתייצב מול מידלטון, מול הולידיי, מול יאניס - מבחינה פיזית. זה היה טוב עבורנו, ואני מקווה שנמצא את החיבור - אבל זה היה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully