וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קהל, בלי שחקנים, עם הרבה לב: ליון הפכה ל-1:2 מול מארסיי

הקבוצה של פטר בוס התגברה על כל הצרות עם ניצחון שלישי ברציפות, אחרי דרמה גדולה במשחק ההשלמה. שאקירי השווה (76) ובישל לדמבלה (89) והפער מהכרטיס לליגת האלופות צומק לשש נקודות בלבד

תקציר משמינית גמר הגביע הצרפתי: מארסיי - מונפלייה 1:1 (4:5 בפנדלים)/ספורט1

יותר מחודשיים אחרי פיצוץ המשחק בליון בעקבות בקבוק שנזרק מיציע אוהדי המארחת ופגע בראשו של דימיטרי פאייה, מארסיי חזרה הערב (שלישי) לזירת הפשע ופישלה בגדול. המדורגת שלישית הובילה מול ההרכב החסר של המארחת במשחק ההשלמה מהמחזור ה-14 שנערך ללא קהל, אבל בסופו של דבר הפסידה 2:1 ופספסה הזדמנות לעקוף את ניס ולעלות למקום השני ששווה כרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אנתוני לופס שוער ליון עם מוסא דמבלה. רויטרס
התאושש בזמן כדי להכריע. מוסא דמבלה עם אנתוני לופס/רויטרס

פטר בוס קיבל לפני סיום החלון חיזוק כפול בדמות טאנגי אנדומבלה ורומן פאבר, אבל שניהם עדיין לא עמדו לרשותו והוא נאלץ לאלתר עם סגל חסר במיוחד וכמעט ללא שחקני התקפה. חוסם עוואר פצוע, לוקאס פאקטה עם נבחרת ברזיל במשחקי המוקדמות, קרל טוקו אקמבי עם קמרון באליפות אפריקה ומוסא דמבלה החולה הספיק להתאושש כדי לתגבר לפחות כמחליף. ריאן שרקי בן ה-18 הוצב בחוד ומאחוריו המגן אמרסון וג'רדאן שאקירי, שסוף כל סוף סיפק תרומה.

עוד בוואלה!

"פריז סן ז'רמן הודיעה למאוריסיו פוצ'טינו על פרידה בתום העונה"

לכתבה המלאה
ג'רדאן שאקירי שחקן ליון לפני מתאו גנדוזי שחקן מארסיי. רויטרס
פתח בלית ברירה וסוף כל סוף סיפק את הסחורה. ג'רדאן שאקירי לפני מתאו גנדוזי/רויטרס

מארסיי השיגה את השער שלה כבר בדקה ה-10, כאשר פאייה הרים קרן ומתאו גנדוזי חמק מהשמירה של לאו דובואה והבקיע בנגיחה לאחור. שער שלישי שלו ובישול תשיעי של הקפטן. גנדוזי כמעט השלים צמד אחרי שמונה דקות, גם ג'נגיז אונדר החמיץ ומן העבר השני היה זה מקסנס קאקרה שנעצר אצל פאו לופס, עד שבדקה ה-77 שאקירי הפתיע דווקא בנגיחה, אחרי הרמה של המגן בן ה-18 מאלו גוסטו. השוויצרי חגג בסך הכול את שערו השני העונה (הקודם היה בספטמבר) אך לא הסתפק בזה ובדקה ה-89 בישל לדמבלה המחליף את שער הניצחון היקר.

ליון לא הפסידה למארסיי בבית מאז נובמבר 2007 ובזכות הניצחון השלישי ברציפות שלה נצמדה לראן החמישית. כעת היא מפגרת רק בשש נקודות אחרי מארסיי השלישית, במקום ממנו מגיעים למוקדמות ליגת האלופות.

מארסיי תנסה להתאושש ביום שישי בבית מול אנז'ה, ליון תתארח למחרת אצל מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully