וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק גדול לריאל, ניצחון דרמטי לאנאדולו על צסק"א

לארקין להט (26) ב-97:99 של אלופת היורוליג במוסקבה. הבלאנקוס חזרו מפיגור 15 ל-67:75 על אולימפיאקוס. זוסמן ואלבה הביסו

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

שלושה משחקים נעלו הערב (רביעי) את המחזור ה-24 ביורוליג, כולל שני משחקים גדולים. צסק"א מוסקבה הפסידה בביתה 99:97 לאנאדולו אפס לאחר הארכה, ריאל מדריד חזרה מפיגור דו ספרתי ל-67:75 על אולימפיאקוס, שממשיכה לאבד גובה. אלבה ברלין הביסה בביתה את קאזאן המידרדרת.

דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה. Sonia Canada, GettyImages
תצוגת על לא הספיקה. האקט/GettyImages, Sonia Canada

צסק"א מוסקבה - אנאדולו אפס 99:97 (לאחר הארכה)

במשחק בו שני המאמנים נעדרו בשל מחלה, הטורקים שלא מצליחים לייצר יציבות פתחו נהדר עם יתרון 8:21 מוקדם, אך הרוסים הקטינו את ההפרש ואף עלו ליתרון שש ברבע השני. המארחת החלה את הרבע השלישי עם ריצת 0:18 אדירה בהובלת דניאל האקט, אבל מחזיקת המפעל לא הרימה ידיים וכפתה סיום צמוד. 13 שניות לסיום, כשצסק"א בפיגור 84:82, האקט קלע שלשה קשה וסחט עבירה מוואסיליה מיציץ' שהפכה ל-84:86. אותו מיציץ' כיפר על העבירה עם חדירה לסל וצעד וחצי שקבע 86:86 בשנייה האחרונה. וויל קלייברן עוד הגיע להזדמנות טובה על הבאזר, אך החטיא והמשחק הלך להארכה.

שלשה גדולה של רודריג בובואה בדקה האחרונה של ההארכה קבעה 94:97 טורקי, קרונוסלב סימון הוסיף קליעת עונשין מריוס גריגוניס צימק ל-98:97 עם שלשה משלו. בובואה החטיא והשאיר לצסק"א כדור אחרון, אך אלכסיי שבד החטיא שלשה מהפינה והטורקים סגרו סיפור מקו העונשין. שיין לארקין הוביל את המנצחת עם 26 נקודות, רודריג בובואה הוסיף 22. 31 נקודות של דניאל האקט לא הספיקו בצד המפסיד.

עוד בוואלה!

אבי אבן יאמן גם נגד באיירן מינכן: "שמח שהשחקנים נענו לאתגר"

לכתבה המלאה
גרשון יאבוסלה שחקן ריאל מדריד. Roberto Finizio, GettyImages
ריאל עם עוד ניצחון. יאבוסלה/GettyImages, Roberto Finizio

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 67:75

למרות מספר מעידות בליגה, נראה שביורוליג ריאל מדריד פשוט לא מסוגלת להפסיד. אולימפיאקוס צעדה ביתרון דו ספרתי על החבורה של פאבלו לאסו, בתקווה לקטוע את רצף שלושת ההפסדים, אך המארחת הגיבה במחצית שנייה נפלאה, אותה ניצחה 29:51. תומא הרטל הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, כאשר סרחיו יוי הבלתי נגמר הראה שהקסם עדיין לא פג, עם שלשת קלאץ' עצומה. סאשה וזנקוב (16) וטיילר דורסי (13) הוליכו את קלעי המפסידה, שנראתה טוב יותר מאשר במחזורים האחרונים, אך ממשיכה לאבד גובה.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. דני מרון
אלבה קטעה בענק את רצף ההפסדים. זוסמן/דני מרון

אלבה ברלין - אוניקס קאזאן 53:81

הרוסים איבדו מהמומנטום הנהדר בו היו וסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים. מנגד, הקבוצה של ישראל גונסאלס שמה סוף לרצף של ארבעה הפסדים עם הצגה גדולה ונוקאאוט מפתיע לקבוצה שעד לא מזמן נראתה בכושר הטוב בליגה. מאודו לו (16) וג'יילן סמית' (14) הוליכו את קלעי הגרמנים, כאשר יובל זוסמן תרם 8 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. בצד השני, ג'ון בראון עם עוד משחק נפל, סיים עם 4 נקודות בלבד, ו-2 מ-9 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully