וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן יאמן גם נגד באיירן מינכן: "שמח שהשחקנים נענו לאתגר"

1.2.2022 / 23:27

הסקאוט של מכבי תל אביב, שהחליף את יאניס ספרופולוס ב-78:94 על ז'לגיריס קובנה: "על הקווים אין שיחות ואין ווטסאפ"

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 84:99/ספורט1

מכבי תל אביב העמידה הערב (שלישי) שיא שלשות עונתי, כשפגעה ב-14 מ-20 מחוץ לקשת. לראשונה זה חודשיים וחצי, היא חצתה את גבול 90 הנקודות במשחק יורוליג. ולמרות שמולם עמדה הקבוצה החלשה במפעל, הצהובים יכולים לסמן וי בשביעות רצון על הניצחון השלישי ברציפות שלהם, 78:94 על ז'לגיריס קובנה.

הסקאוט הראשי אבי אבן עמד על הקווים במקומו של יאניס ספרופולוס, שנדבק בקורונה ונשאר בבידוד בישראל, ויחליף אותו גם במשחק המפתח ביום חמישי נגד באיירן במינכן. "אני לא הנושא כאן", אמר אבן בסיום. "המשחק הזה היה חשוב לנו כדי להילחם על המקום בפלייאוף. אני שמח שהשחקנים נענו לאתגר בדרך הטובה ביותר, והשאירו הכול על הפרקט כדי לנצח במגרש קשה. הביטחון שלנו נפגע במהלך העונה, ואנחנו עובדים כדי להחזיר אותו ולבנות את הכימיה בינינו".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
קיים מספר שיחות עם יאניס. אבי אבן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

על חלקו של המאמן היווני סיפר אבן: "קיימתי שיחות זום עם יאניס והעוזרים שלו, והכנו את תוכנית המשחק. אבל ברגע שעלינו למגרש, אין ווטסאפ ואין שיחות, ואתה צריך לעשות את העבודה שלך. קואוץ' ספרופולוס עובד עם הקבוצה, הוא הנחיל לה את ההרגלים, ואני רק נקראתי לעזור.

"החבר'ה האלה עבדו קשה כל השבוע. שמרנו על עקביות בהגנה, ושיחקנו בקצב שלנו. זה היה קרב קשה נגד קבוצה טובה ומאומנת. אני שמח שהצלחנו לשדרג את ההגנה שלנו במחצית השנייה, וזה עזר לנו לקלוע סלים קלים ולנצח".

ג'יימס נאנלי חגג שיאי קריירה ביורוליג, כשצלף 32 נקודות והגיע למדד 38. "החברים שלי חיפשו ומצאו אותי, עם חסימות מצוינות ומסירות נהדרות, ופשוט קלעתי. תודה להם על זה. בהגנה שמרנו על משמעת ועמדנו במקומות הנכונים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully