וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל טננבאום: "בשבילי כל משחק הוא כמו גמר, עכשיו אני מוכן"

1.2.2022 / 17:10

שוער מכבי תל אביב, שמשחקו האחרון בארץ היה בגמר הגביע בעונה שעברה, צפוי לפתוח ברבע הגמר נגד מכבי יפו. קרסטאיץ': "ננסה לגרום לאוהדים להיות פחות לחוצים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב זכתה בעונה שעברה בגביע המדינה והמסע שלה לשמירה על התואר יימשך מחר (רביעי, 19:30) כשבאצטדיון בלומפילד היא תארח את מכבי יפו, הנציגה היחידה מליגה א' שהעפילה לרבע הגמר. כידוע, השנה שלב שמונה האחרונות ייערך במתכונת של שני משחקים, בבית ובחוץ, ועל כן ייערך בכל מקרה מפגש נוסף בין הקבוצות בחודש הבא באצטדיון ברמלה, בו מארחת יפו את משחקיה.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' צפוי לבצע רוטציה רחבה ולאפשר לשחקנים שלא פתחו בהרכב לאחרונה לעלות ב-11. מעבר לשוער דניאל טננבאום שצפוי לפתוח, גם המגן מאור קנדיל ככל הנראה יעלה ב-11 וכן הקשרים אבי ריקן, איל גולסה, אלמוג אילון והחלוץ אוסמה חלאילה. במכבי תל אביב מאמינים שאפשר לנצח בהפרש גבוה גם עם המחליפים כדי להפוך את הגומלין בחודש הבא למשחק לפרוטוקול בלבד.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
צפוי לעמוד מחר בשער בפעם השנייה העונה. טננבאום/מאור אלקסלסי

טננבאום, שהעונה איבד את מקומו לדניאל פרץ הצעיר, אמר לקראת המשחק: "כולנו רוצים לשחק, עברתי תקופה לא פשוטה עם פציעה קשה בגב ועכשיו אני מרגיש טוב ושאני יכול לעזור לקבוצה ולחברים. יש לי תיאבון, מלא רצון לעזור לקבוצה, לתת את המקסימום, לנצח ולשמור על הגביע שלנו".

עוד סיפר טננבאום, ששיחק העונה 90 דקות בלבד, ב-1:1 בארמניה נגד אלשקרט במחזור סיום שלב הבתים בקונפרנס ליג: "הפעם האחרונה ששיחקתי היתה באירופה, בארץ הפעם האחרונה היתה בגמר הגביע (לפני כ-8 חודשים, י.ט). בשבילי כל משחק הוא כמו גמר, אני נכנס מוכן, עם כל מה שיש לי לכל משחק במטרה לשמור על שער נקי".

על יפו אמר השוער: "ראינו סרטונים שלהם, את השחקנים שלהם, זו קבוצה שאם לא נהיה מוכנים יכולה לעשות לנו בעיות, יש להם שחקנים עם הרבה ניסיון. באימונים אנחנו מרוכזים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו ואני מאמין שהכל יהיה בסדר".

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מתכנן שינויים בהרכב. קרסטאיץ'/לירון מולדובן

קרסטאיץ' הוסיף לדברי טננבאום: "ברור שאנחנו רוצים להתקדם לחצי הגמר. אנחנו יודעים שיש להם שחקנים מנוסים, יש לנו 25 שחקנים בסגל, ברור שנבצע רוטציה, יהיו שחקנים שיקבלו דקות. אני מאמין שהשחקנים שלנו יודעים למה אנחנו מצפים מהם. בניגוד למשחק מול קרית שמונה בגביע, ננסה לגרום לאוהדים שלנו להיות פחות לחוצים במשחקים הבאים".

על כך שמדובר במתכונת של משחק כפול אמר קרסטאיץ': "אנחנו מצפים לנצח מחר. ננסה לנצח את שני המשחקים, זה לא משנה לנו שמדובר בשני משחקים, אנחנו מכבדים את היריבה, אבל ננסה לנצח".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דודזאדה, איל גולסה, אבי ריקן, דן ביטון, ברנדלי קובאס, אילון אלמוג, אוסמה חלאילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully