וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "לאדם הנכון אני אתן את מכבי נתניה בחינם"

הבעלים ל-103FM: "אם בני לם היה משחק התקפי 96 דקות במשחק, חלק מהתוצאות היו אחרות. אלמוג כהן כנראה לא ישוב לשחק, קארצב? שחקן שאין כמוהו הרבה בארץ"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה המשיכה אמש (ראשון) במומנטום החיובי, כאשר לאחר הניצחון על בני סכנין והתיקו מול מכבי תל אביב, הפעם היא עצרה את האלופה מכבי חיפה וסיימה מולה ב-1:1. שישה מחזורים לסיום העונה, היהלומים מדורגים במקום השביעי עם 26 נקודות, במרחק של שלוש נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון. בעקבות התוצאה, הבעלים אייל סגל התראיין לתכנית הספורט של 103FM.

"אני ראיתי אצטדיון מלא בקהל משני הצבעים, המגרש היה סולד אאוט ובשביל זה אנחנו באים לכדורגל, בשביל ה־13 אלף איש שמילאו את האצטדיון", פתח סגל, "ראיתי קבוצה צעירה מאוד של לא מעט שחקנים שגדלו במחלקת הנוער שמאוד רוצים. על כל שחקן חיפאי שהגיע לאזור, שניים או שלושה מתוכם עשו הכול כדי להוציא את הכדור ולצאת קדימה. זה עבד טוב 80 דקות ואני חושב שהמאמץ גרם לחלקם להגיע לסיטואציה שאפשרה לעומר אצילי להיות חופשי ברחבה, מה שלא נתנו לשום שחקן חיפאי לאורך כל המשחק. כשאצילי לשנייה אחת חופשי השאר היסטוריה".

על הקשר עם המאמן בני לם סיפר הבעלים: "אני לא מדבר איתו גם פעמיים בשבוע. בני באטרף מחודש אוקטובר, ליתר דיוק מאז שהוא נולד. זה בני, ככה הוא היה בנוער של מכבי חיפה וככה הוא היה בנוער של מכבי נתניה - זה בני לם. יש לו המון יתרונות ויש לו גם צדדים קצת פחות חזקים ואנחנו משתדלים לסייע לו בהם. הצדדים הפחות חזקים הם שבני לעיתים לא לוקח את זה עד הסוף".

"אם בני היה באותו סגנון משחק התקפי כל ה־96 דקות אז אני חושב שחלק מהתוצאות היו אחרות", אמר, והבהיר כי הטענה הזו לא קשורה לתוצאה של המשחק אמש: "השחקנים פשוט הגיעו לאפיסת כוחות. במשחקים האחרונים בני השתחרר מאיזה שהוא לחץ מסויים שהיה לו בעניין של צבירת נקודות והוא חשש שהקבוצה תהיה בסכנת ירידה. מהרגע שהוא השתחרר אתה רואה במשחקים קבוצה אחרת. אני לא אוהב את הכותרות שהיו שבוע שעבר שאומרות שגזלו לנו 2 נקודות. לא גזלו לנו, ככה זה בכדורגל - אתה מבקיע ואתה חוטף. יש לי מספיק משחקים אחרים עד היום להצטער על אובדן נקודות".

עוד בוואלה!

תחושת פספוס בנתניה: "העלמנו את חיפה". ניסיונות לצרף את גררו

לכתבה המלאה
עדן קארצב, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זכה למחמאות מהבעלים. קארצב/ברני ארדוב

מי שבלט אתמול במשחק היה מאשר עדן קארצב, שזכה לשבחים מסגל: "את עדן אני מכיר מאז ילדים ב'. דאגתי לשמר את הקשר גם איתו וגם עם אבא שלו לאורך כל הדרך וברגע שהעסקה של מכבי תל אביב כללה את עדן היא הייתה מבחינתי סגורה. זה שחקן שחסר לנו, למכבי נתניה חסר בעל הבית. הוא שחקן בסגנון שאין לנו הרבה בארץ ואני שמח מאוד ששחקן כזה משחק במכבי נתניה וחתום בחוזה ארוך טווח".

עוד הוסיף והתייחס להמשך דרכו של אלמוג כהן: "תצא במהלך חודש פברואר הודעה מסודרת. אלמוג כנראה כבר לא יעלה על המגרש כשחקן כדורגל פעיל".

בהמשך השיחה, נשאל סגל על המשכו בעונה הבאה. "באופן עקרוני הייתה הצהרה שתכננתי ליישם אותה והקורונה קצת טרפה את הקלפים. אני חושב שהעולם לומד לחיות עם הקורונה ואני אמשיך באותן תוכניות שהיו לי לפני הקורונה - להעביר את המושכות למישהו אחר. בסופו של תהליך כשאתה נמצא בצומת של מקבלי החלטות אתה צריך להיות מספיק אחראי".

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, משוחח עם האוהדים. ברני ארדוב
מוכן להוריש את המועדון במתנה. סגל/ברני ארדוב

סגל הבהיר כי המנכ"ל ניב גולדשטיין לא עוזב: "בניגוד לאחרים, הוא מאוד משמעותי, דומיננטי ומתפקד כמנכ"ל לכל דבר. לשמחתי הרבה הוא עושה עבודה בלתי רגילה. הוא פנומן במרבית התחומים אם לא בכל התחומים. הוא לא עוזב, לי ולו יש הסכם שאני מודיע לו מראש או הוא לי שחצי שנה לפני סיום כל תהליך אנחנו צריכים לתת הודעה מראש. הוא לא הודיע לי אבל מכיוון ששאלתם אותי הפעלתי את אותו סעיף שיאפשר לו להישאר".

בסיום השיחה, טען סגל כי במידה ויגיע רוכש שיראה את טובת המועדון הוא מוכן למכור אותה בחינם: "ככל שהרוכש רציני יותר, שאני יודע שיוביל את מכבי נתניה להישגים, בשבילי זה הדבר המדהים ביותר. אם אני אוכל להוריש בעלים שיקח את מכבי נתניה למחוזות אחרים אני נותן לו אותה במתנה", אמר, והוסיף: "אם רוצים להפוך את מכבי נתניה בתהליך ארוך צריך להשקיע פחות, אם רוצים בתהליך מהיר יותר צריך להשקיע יותר, אין קסם. אם רוצים לקחת מועדון כדורגל עם מתקני אימונים ומחלקת נוער ולהגיע איתו להישגים משמעותיים בכדורגל הבעלים צריך להשקיע 15-20 מיליון ש"ח בשנה כדי להגיע להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully