וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי סובל מקרע וייעדר בהפועל חיפה, אבוקסיס ישנה מערך?

31.1.2022 / 21:48

בשורה מאכזבת להפועל חיפה לפני משחק הגביע, גם קפילוטו בחוץ, נס זמיר תורגל במקום אוז'בולט (שלישי, 20:00). בני יהודה תעלה עם שלושה בלמים?

רבע הגמר - משחק 1הסתיים01/02/2022
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (32) ממן
    הפועל חיפה
    תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

    שלב רבע גמר גביע המדינה יצא לדרך מחר (שלישי, 20:00), כאשר בני יהודה מהליגה הלאומית תארח למשחק הראשון מבין שניים את הפועל חיפה.

    שחקן בני יהודה לוסיו. אודי ציטיאט
    יפתח בחוד. לוסיו/אודי ציטיאט

    בני יהודה

    בצד של המארחת ינסו לצאת עם תוצאה טובה כדי לתת יתרון למשחק החוץ באיצטדיון סמי עופר. המאמן יוסי אבוקסיס תרגל מערך של שלושה בלמים וניראה שהוא ישנה את המערך בו הוא משתמש בליגה. בחלק ההתקפי שינה אבוקסיס כמה פעמים את התרגול, אך עושה רושם שלוסיו יפתח בשפיץ. "נכון שהפועל חיפה קבוצת צמרת בליגת העל אבל אנחנו באמת מאמינים בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה.

    עוד בוואלה!

    הפועל חיפה רוצה לממש את האופציה על אוז'בולט: "נראה שהוא פה שנים"

    לכתבה המלאה
    נועם כהן שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
    יחליף את טוויטו בהגנה. כהן/קובי אליהו

    הפועל חיפה

    אחרי הניצחון האדיר על בית"ר ירושלים, בהפועל חיפה ינסו להמשיך במומנטום גם במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. המאמן אלישע לוי יחסר את דודי טוויטו המוצהב, כשנועם כהן יעלה בעמדת המגן השמאלי. לוי הפתיע היום כשתרגל את נס זמיר במקומו של כובש השלושער אלן אוז'בולט וייתכן והסלובני יקבל מנוחה.

    מלבד כך, לוי לא צפוי לעשות שינויים מרחיקי לכת. "בגביע הדבר החשוב ביותר זו הגישה", אמר לוי, "מקווה שהשחקנים ידאגו שלא יהיו הפתעות. בני יהודה קבוצה מצויינת ולכן נצטרך לעשות הכל כדי להוציא תוצאה טובה". על כך שרבע הגמר משוחק בשיטת משחק בית וחוץ אמר המאמן: "בוודאי שיש משמעות לזה כי הסיכוי להפתעה חד פעמית פוחת ואנחנו נבוא ונעשה הכל כדי לעבור שלב".

    בלם הקבוצה גיא משפתי סובל מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר בתקופה הקרובה. משפתי עבר היום צילום ובשעות הערב התקבלו התשובות הרעות מבחינתו. הבלם לא ייכלל כמובן בסגל מחר לכשגם ניסו קפילוטו ייעדר מהמשחק. קפילוטו חזר לאימונים אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים וממשיך לקבל מנוחה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: בלומפילד

    בני יהודה תארח במחזור הבא בליגה הלאומית את אדומים אשדוד, בעוד הפועל חיפה תתארח במסגרת ליגת העל אצל הפועל חדרה לקרב על המקום בפלייאוף העליון.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully