וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה רוצה לממש את האופציה על אוז'בולט: "נראה שהוא פה שנים"

30.1.2022 / 8:17

כובש השלושער ב-1:5 על בית"ר סחט מחמאות, במועדון יקוו להגיע להסדר על הישארותו. אלישע לוי יזהיר מאופוריה לפני בני יהודה

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

בהפועל חיפה חיכו זמן רב להתפוצצות כמו זו שקרתה אתמול (שבת) ב-1:5 הגדול על בית"ר ירושלים. אחרי שהיא הגיעה, החגיגות בחדר ההלבשה היו בהתאם, ונתנו לקבוצה ביטחון ואמונה אחרי תקופה פחות טובה. "הניצחון על נוף הגליל במחזור הקודם היה המפתח. זה שחרר את כולם וראינו את התוצאה מול בית"ר", אמרו במועדון. "הדבר הכי חשוב הוא הנחישות והעובדה שהשחקנים המשיכו להילחם גם כשהניצחון כבר היה בכיס שלנו".

במועדון שיבחו את כל מי ששיחק, אבל אלן אוז'בולט שכבש שלושער והשווה את כמות הכיבושים של מלך שערי הקבוצה אלון תורג'מן, היה מעל כולם. הסלובני שבר אמש את שיא הכיבושים העונתי האישי שלו שעמד על שבעה והוא כעת עם עשרה, בדרך לעונה הטובה שלו בקריירה. אחרי ההצגה, הוא לקח את הכדור הביתה.

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה עם חנן ממן. מאור אלקסלסי
בול פגיעה. אוז'בולט חוגג/מאור אלקסלסי

בחיפה צפויים לממש את האופציה להאריך את חוזהו של הסלובני בכ-200 אלף יורו, אבל זה תלוי גם במשא ומתן עם השחקן. "אלן הוא בול פגיעה. פשוט תענוג לשחק לצידו", אומר אחד השחקנים. "לפי התיאום בינו לבין השחקנים, נראה שהוא נמצא פה כבר כמה שנים".

כעת תתכונן הקבוצה למשחק הגביע מחרתיים מול בני יהודה. המאמן אלישע לוי שזכה אמש למחמאות רבות, יבהיר לשחקנים שלמרות הניצחון, אסור להם להיכנס לאופוריה ולשאננות לקראת המפגש מול הקבוצה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully