וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסה יועדף כחלוץ, גורדנה סירב לאשדוד, פטרוצ'י יעזוב?

27.1.2022 / 16:02

הגנאי צפוי לעלות בחוד של הפועל באר שבע בשבת נגד הפועל ירושלים (15:00, ספורט1). לאיטלקי הובהר שעדיף לו למצוא קבוצה חדשה, הקשר שהגיע מעיר הנמל רוצה להישאר

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

בעקבות חמשת הכרטיסים הצהובים שספג איתי שכטר, הפציעה של ניקיטה רוקאביצה והעובדה ששגיב יחזקאל עדיין בהתאוששות מקורונה אף שהוא כבר מתאמן, צפוי רוני לוי להציב כחלוץ מרכזי בשבת מול הפועל ירושלים את יוג'ין אנסה (15:00, ספורט1).

בנוסף, מי שאמור לחזור להרכב אחרי שבעצמו היה חיובי לקורונה הוא דנילו אספרייה. הקולומביאני, שהוצב עד כה בשלל תפקידים, צפוי לחזור לתפקיד המקורי שלו ולשחק באחת הכנפיים. רוני לוי, ששיחק העונה עם שתי שיטות עיקריות ובניצחון על מכבי פתח תקווה במושבה חזר לשחק במערך של ארבעה בהגנה, צפוי להמשיך באותה שיטה, למרות שאיתן טיבי חוזר לסגל. לוי צפוי לתת העדפה למערך של שני בלמים במשחקים הקרובים.

דוידה פטרוצ'י שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
לא צפוי להזדמנויות רבות והומלץ לו למצוא בית חדש. פטרוצ'י/מאור אלקסלסי

לקראת המשחק בשבת אמר רוני לוי: "מצפה לנו משחק חוץ קשה נגד יריבה שנלחמת על החיים שלה, אבל רואים שזו קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל טוב. זו קבוצה שמשחקת הרבה פעמים כדורגל טוב וחיובי והתוצאות לא משקפות את הרמה שלה, אנחנו מכבדים כל יריבה ומתכוננים בשיא הרצינות וכך נעשה גם הפעם במטרה לנצח. רוב אלו שחלו בקורונה חזרו להתאמן בצורה מלאה ומקווה שיעמדו לרשותנו".

הבלם איתן טיבי, אחד מאלו שהחלימו מהנגיף, הוסיף לדברי מאמנו: "נצטרך להיות מוכנים למשחק, כי יהיה לנו לא קל נגד הפועל ריושלים שהיא קבוצה טובה. נצטרך להגיע דרוכים ומוכנים למשחק לא קל. אני מרגיש טוב מאוד, אבל היה קשה להיות בבית ולראות את הקבוצה משחקת. אני שמח שהיא ניצחה במשחק האחרון".

בתוך כך, בקבוצה קיימו שיחה בלתי פורמלית עם דוידה פטרוצ'י והבהירו לו כי עדיף לו למצוא לעצמו קבוצה אחרת בטרם ייסגר החלון, מאחר שהוא לא יזכה להרבה הזדמנויות בעקבות ההגעה של אנדרה מרטינס. הקשר האיטלקי יצטרך להחליט מה הוא עושה בעקבות השיחה הזו. במקביל, רועי גורדנה קיבל הצעה לחזור למ.ס. אשדוד, אבל הוא מעדיף להישאר בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully