וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחאת האוהדים: למפארד הפך למועמד המוביל לאימון אברטון

לאחר שהקהל ריסס גרפיטי נגד מינויו של ויטור פריירה, באנגליה טוענים שאקס צ'לסי קרוב יותר לתפקיד והטופיז יקיימו שיחה נוספת עמו, בתקווה להחתים מחליף לרפא בניטס לפני סוף השבוע

תקציר: אברטון - אסטון וילה 1:0/ספורט1

מחאת אוהדי אברטון כנגד מינויו של ויטור פריירה למאמן עשתה את שלה, כך מסתמן על פי הדיווח ב"דיילי מייל" היום (חמישי). באנגליה נטען כי ביממה הקרובה הטופיז יקיימו שיחה נוספת עם פרנק למפארד, במסגרת הניסיונות להאיץ את תהליך מינוי המנג'ר הבא ב-24 שעות הקרובות, כשאם הכל יילך כשורה למפארד ימצא את עצמו כפסע מקבלת המשרה.

על אף שאברטון כבר שוחחה עם למפארד, עד אתמול נראה היה שפריירה הוא זה שעומד להחליף את רפא בניטס על הקווים בגודיסון פארק. אלא שאוהדי הקבוצה ריססו אתמול כתובת גרפיטי מחוץ לאצטדיון ובה קראו להנהלה להעדיף את שחקן העבר של צ'לסי ונבחרת אנגליה על פני הפורטוגלי, דבר שלפי הדיווח פגע בסיכוייו של פריירה והפך את למפארד למועמד המוביל לתפקיד.

מעבר לעובדה שלמפארד זוכה לתמיכה של חלק מהבכירים בהנהלת אברטון, ראשי המועדון ממרסיסייד עשויים להיענות לקריאות האוהדים שהתנגדו בזמנו גם למינוי של בניטס, כזכור, לאחר שהספרדי אכן פוטר בתום חצי עונה בלבד בסופו של דבר.

ויטור פריירה, מאמן כדורגל. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
המחאות פגעו בסיכוייו. ויטור פריירה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

כך או כך, ב"דיילי מייל" הדגישו שאברטון מעוניינת למנות מאמן חדש עוד לפני סוף השבוע, במיוחד לאור העובדה שחלון ההעברות ייסגר ביום שני הקרוב. פריירה אמנם אמר אתמול בראיון ל"סקיי" שמבחינתו הוא עדיין במרוץ, אבל מסתמן שכעת למפארד נמצא בעמדה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully