וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליסיץ' מתוסכל בצ'לסי: "זה לא המקום שאני רוצה להיות בו"

הקיצוני הודה שנבחרת ארצות הברית עוזרת לו לשכוח מהצרות בלונדון: "זה משפיע עליי מנטלית, לא כך אני רוצה שהדברים ייראו"

תקציר ניצחונה של צ'לסי 0:2 על טוטנהאם/ספורט1

נבחרת ארצות הברית תארח הלילה (בין חמישי לשישי, 2:00) את אל סלבדור במשחק הראשון מבין שלושה שיהיו לה בשבוע הקרוב במסגרת מוקדמות המונדיאל, כאשר מי שנושא את התקוות על כתפיו הוא "קפטן אמריקה" כריסטיאן פוליסיץ'. אלא שבצ'לסי, שחקן ההתקפה בן ה-23 לא מלקק יותר מדי דבש העונה, הרבה בגלל הפציעות ונגיף הקורונה שפקדו אותו מאז תחילת העונה. עם החזרה שלו לארצות הברית, פוליסיץ' הביע תסכול על מצבו בקבוצה הלונדונית והודה שהנבחרת עוזרת לו לשכוח מהצרות.

"לפעמים זה יותר מדי, כי כשאני מגיע לנבחרת ישר שואלים 'איך הולך בצ'לסי?'. ללא ספק זה משפיע עליי מאוד ומקשה עליי מבחינה מנטלית לפרקים, אבל אני נרגש לחזור לשחק בנבחרת, להתרחק מכל זה וליהנות מכדורגל", סיפר פוליסיץ' במסיבת העיתונאים לקראת אל סלבדור. שחקן הכנף, אשר במאזנו 17 שערים ב-42 הופעות במדים הלאומיים, הוסיף: "זה ברור שהיו לי עליות וירידות השנה, זה לא בדיוק המקום שאני רוצה להיות בו והדרך בה אני רוצה שהדברים ייראו. פשוט אמשיך קדימה. כשאני מגיע לכאן זה לא משפיע עליי, אז אני מתרגש להיות פה".

כריסטיאן פוליסיץ', צ'לסי. Richard Heathcote, GettyImages
לא בעונה טובה. כריסטיאן פוליסיץ'/GettyImages, Richard Heathcote

פוליסיץ' כלל לא שיחק בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של צ'לסי, לאחר שבין ה-16 בדצמבר ל-2 בינואר הוא פתח והשלים 90 דקות בחמישה משחקים מתוך שישה. בסך הכל, האמריקאי השתתף העונה רק ב-12 מ-24 המשחקים של הבלוז בפרמיירליג והצליח לכבוש 3 שערים, כאשר בחלק ההתקפי הוא מתמודד עם תחרות גדולה על דקות משחק, מול שחקנים כמו רומלו לוקאקו, טימו ורנר, קאי האברץ וחכים זייש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully