וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב מתוסכל: "הרבה החלטות של 50/50 הופכות להיות נגדנו"

בתום ההפסד 2:0 לסרקל ברוז', הישראלי הביע אכזבה מהשיפוט במשחקי אנדרלכט: "המזל לא מאיר לנו פנים". גם קומפני כעס: "מכל ספק, אנחנו אלה שנפגעים"

תקציר: אנדרלכט - סרקל ברוז' 2:0/ספורט1

אנדרלכט רשמה אמש (רביעי) הפסד ראשון מאז תחילת נובמבר בליגה הבלגית, כאשר נוצחה בבית 2:0 על ידי סרקל ברוז' בתום משחק שבו נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-25, עקב הרחקתו של ווסלי הודט. בסיום, ליאור רפאלוב ומאמנו וינסנט קומפני טענו כי השופטים נוטים בבירור לפסוק נגד קבוצתם במצבים מעוררי מחלוקת.

"התוצאה הייתה יכולה להיות שונה ב-11 נגד 11", אמר רפאלוב לאחר ההפסד, "קרה הרבה פעמים העונה שהחלטה של 50/50 הופכת להיות נגדנו. המזל לא מאיר לנו פנים. זה כבר הכרטיס האדום החמישי שאנחנו סופגים, אבל אנחנו קבוצה הוגנת שתמיד מכבדת את החלטות השופטים".

7 דקות לפני שהורחק, הודט קיבל הזדמנות גדולה לכבוש שער יתרון הודות להגבהה טובה של רפאלוב במצב נייח, אך הנגיחה שלו הלכה החוצה. מאוחר יותר הקשר הישראלי היה קרוב להבקיע שער שוויון כשבעט מחוץ לרחבה, אבל פספס במעט את המסגרת, אנדרלכט ספגה את השני קרוב לסיום וירדה מנוצחת, כאמור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גם קומפני הביע אכזבה ברורה מהחלטת השופט לשלוף אדום להודט: "לפעמים אני מרגיש שמכל ספק כזה, אנחנו יוצאים נפגעים בסופו של דבר. הרגשתי שאנחנו נכנסים בהדרגה לקצב שלנו ומוצאים את המרווחים", אמר המאמן וציין כי במשחק נגד מכלן ביום ראשון האחרון, ה-VAR לא התערב לטובת הקבוצה שלו בסיטואציה שבה זה היה אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully