וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריירה אאוט, למפארד אין": אוהדי אברטון נגד המינוי שעדיין לא קרה

המאמן הפורטוגלי שהתקרב לתפקיד עשוי לוותר על המשרה לאור השלטים שנתלו נגדו: "שופטים בלי להכיר אותי". הדרך של אקס צ'לסי תיסלל?

תקציר: אברטון - אסטון וילה 1:0/ספורט1

עשרה ימים חלפו מאז אברטון המדשדשת החליטה לפטר את רפא בניטס מתפקידו, והחיפושים אחרי מאמן חדש נמשכים, כל זאת בזמן שחלון ההעברות עדיין פתוח. בימים האחרונים הסתמן כי ויטור פריירה, שאימן לאחרונה את פנרבחצ'ה ובעבר גם עבד בין היתר בפורטו ובאולימפיאקוס יקבל את המושכות, אך אוהדי אברטון סיפקו טוויסט מעניין שעלול לטרוף את הקלפים.

ויטור פריירה, מאמן כדורגל. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
יוותר על התפקיד? פריירה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

למרות שבעבר היו מספר מועמדים לתפקיד כמו שחקן העבר של המועדון וויין רוני ופרנק למפארד, הפורטוגלי הוא זה שהפך למועמד הבכיר לתפקיד. פריירה כבר הגיע ללונדון על מנת לדון עם ראשי המועדון, אך אוהדי הטופיז לא אהבו את המינוי הממשמש ובא וריססו כתובת גרפיטי עם המסר: "ויטור פריירה אאוט, פרנק למפארד אין".

על פי ה"דיילי מייל", פריירה הגיב כי הוא עצוב מכך שהאוהדים מתנגדים למינויו, וכי הם שופטים אותו מבלי להכיר אותו. בממלכה טוענים כי פריירה עשוי לוותר על המשרה, ובכך לסלול את דרכו של למפארד חזרה לפרמיירליג, שכן הוא זוכה לתמיכה ממספר גורמים בהנהלה של הכחולים.

עוד בוואלה!

מרכוס רשפורד הצטלם עם ראפר אנטישמי ועורר סערה באנגליה

לכתבה המלאה

אגב, זו לא הפעם הראשונה בשנה האחרונה שאוהדי אברטון מתנגדים למינוי מאמן, שכן גם להחתמת רפא בניטס הם התנגדו ומחאו באמצעות שלטים מאיימים לאור העבר המשותף שלו עם יריבתה השנואה של אברטון, ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully