וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.1: מרסיאל הוצג בסביליה, גוזנס מתקרב לאינטר

הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד הושאל, הנראזורי בשיחות מתקדמות על רכש מאטאלנטה. הודג'סון שב לפרמיירליג, אתלטיקו סימנה יורש לסוארס וטוטנהאם בעקבות קשר פיורנטינה וחלוץ פורטו

שערי השבת בפרמיירליג/ספורט1

העברות

* אחת העסקאות היותר מסקרנות של ינואר. סביליה הודיעה רשמית על צירופו של אנתוני מרסיאל, החלוץ הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד שעבר אליה בהשאלה עד תום העונה תמורת תשלום מלוא שכרו (כ-6 מיליון יורו).

* רוי הודג'סון בן ה-74 חוזר לפרמיירליג. כחצי שנה אחרי שנפרד מקריסטל פאלאס, הוא כעת ינסה להשאיר בליגה את ווטפורד שפיטרה את קלאודיו ראניירי.

* קווין מיראלס בן ה-34, חלוץ נבחרת בלגיה לשעבר, חתם לחצי שנה במוריירנזה מהליגה הפורטוגלית. בעונה שעברה שיחק בגזיאנטפספור הטורקית ומאז יולי היה ללא קבוצה.

* פורטו צירפה את סטפן אוסטקיו, קשר נבחרת קנדה בן ה-25, שחתם לחצי שנה כמושאל מפאסוס פריירה.

* בוקה ג'וניורס רכשה את הבלם בן ה-27 ניקולאס פיגאל מאינטר מיאמי תמורת 2.5 מיליון דולר והחתימה אותו עד דצמבר 2024.

* עוד תחרות ליונתן כהן בהתקפת פיזה: החלוץ בן ה-29 ארנסטו טורגרוסה חתם עד לסיום העונה כמושאל מסמפדוריה.

* ולנסיה רכשה את בלם באזל ונבחרת שווייץ, אראי צ'ומרט.

שמועות

* פיורנטינה כבר פועלת לצרף מחליף לדושאן ולאחוביץ', שסיכם ביובנטוס, והגישה הצעה לפ.צ. באזל על החלוץ הברזילאי ארתור קבראל. הסכום: 14 מיליון יורו ו-2 מיליון יורו נוספים כבונוס.

* בורוסיה דורטמונד פתחה במגעים עם זלצבורג על מנת לרכוש את קארים אדיימי תמורת 40 מיליון יורו. החלוץ הגרמני נחוש לעבור כבר בינואר אל הצהובים-שחורים.

* קשרה של פיורנטינה סופיאן אמרבאט, נמצא על הכוונת של טוטנהאם, וקשר ראשוני נוצר בראשון האחרון. השיחות נמשכות, אך הן תלויות גם בהשאלה אפשרית של טאנגי אנדומבלה לפריז סן ז'רמן.

* טוטנהאם גם פועלת ביממה האחרונה לרכישת החלוץ הקולומביאני לואיס דיאס מפורטו. התרנגלים הציעו עבורו 45 מיליון יורו, בנוסף לבונוסים שונים שעשויים להעלות את סכום העסקה ל-55 מיליון יורו.

* אינטר ואטאלנטה נמצאות בשיחות מתקדמות בנוגע להעברתו של הקיצוני המצוין של נבחרת גרמניה, רובין גוזנס. על פי פבריציו רומאנו, הנראזורי מובילים במירוץ מול ניוקאסל, ופועלים להשלים את העסקה באופן מיידי. בנוסף על פי דיווחים באיטליה אינטר יצרה קשר עם נציגיו של פליפה קאיסדו והצדדים במשא ומתן מתקדם. החלוץ מאקוודור משחק העונה בגנואה וישמח להתאחד עם סימונה אינזאגי שאימן אותו בלאציו. מי שעשוי לעזוב את אלופת איטליה הוא סטפנו סנסי, שיושאל לסמפדוריה.

* אתלטיקו מדריד רוצה לצרף את לוקאס בוז'ה בתור יורשו של לואיס סוארס, כך על פי ה"אס". לחלוצה של אלצ'ה סעיף שחרור של 25 מיליון יורו, ולמרות שקבוצתו הנוכחית לא רוצה שהוא יעזוב, זה לא ממש תלוי בה. אתלטיקו תכננה לפעול לצירוף בוז'ה רק בקיץ, אז סוארס צפוי לעזוב, אך ריבוי המחזרות אחר הארגנטינאי עשויה לזרז הליכים ולהוביל לעסקה כבר בחלון הנוכחית. אגב, אם אלצ'ה תנשור לליגה השנייה בסיום העונה, סעיף השחרור יפחת ב-10 מיליון יורו.

* מנכ"ל הכוכב האדום בלגרד אישר כי המועדון הסכים למכור את החלוץ בן ה-18 מרקו לאזטיץ' למילאן שהציעה עבורו 5 מיליון יורו. גם פיורנטינה, רד בול זלצבורג וזניט הגישו הצעות על היהלום.

* הכישרון ההולנדי מוחמד איהטארן לא הצליח להתאקלם באיטליה וקרוב להשלים מעבר מיובנטוס לאייאקס כמושאל. השחקן בן ה-19 לא רשם אפילו הופעה אחת בהשאלה בסמפדוריה וכעת ישוב לשנה וחצי בהולנד. לאייאקס לא תהיה אופציית רכישה.

* אסטון וילה החלה לפעול בניסיון לצרף את קשר יובנטוס רודריגו בנטאנקור, אותו מעריך מאוד סטיבן ג'רארד.

* באנגליה מדווחים כי ברנלי קרובה לרכישת קשר דינמו זאגרב ונבחרת קרואטיה, מירוסלב אורשיץ', תמורת 7-8 מיליון פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully