וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות דורש הפחתת נקודות בפועל אם אדומים אשדוד תורשע

עו"ד ניר רשף הגיש כתב אישום חמור בעקבות "אחת התקריות האלימות ביותר שאירעו בשנים האחרונות במגרשי הכדורגל"

הפועל אדומים אשדוד תתייצב ביום רביעי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר ששניים מראשי המועדון תקפו ביום שישי את מאמן הפועל ראשון לציון איסמעיל עאמר, בתום המשחק בין הקבוצות שנפרדו ב-1:1. הבוקר (שני) גם נודע כי לדרישת התובע עו"ד ניר רשף, אם תורשע הקבוצה הוא מצפה שיושת עליה עונש של הפחתת נקודות בפועל וכן הפחתת נקודות על תנאי בנוסף לקנס כספי משמעותי.

כזכור, זמן קצר לאחר שהפועל ראשון לציון ואדומים אשדוד נפרדו ב-1:1 ביום שישי במסגרת הליגה הלאומית, הותקף עאמר על ידי אנשי הנהלת היריבה. על פי כתב האישום של רשף, מדובר ב"אחת התקריות האלימות ביותר שאירעו בשנים האחרונות במגרשי הכדורגל".

איסמעיל עאמר, מאמן מ.ס. כפר קאסם. דני מרון
הותקף כי "קילל במשך כל המשחק". עאמר/דני מרון

על פי דו"ח המשקיף וכפי שניתן היה לראות גם במצלמות האבטחה ובצילומים ששודרו בטלוויזיה, עאמר עשה את דרכו לחדר ההלבשה וירד במדרגות, כשלפתע נראה אחד מאנשי הנהלת אשדוד שולח אגרוף לעברו ואדם נוסף בועט בו. השניים לא הכחישו את התקיפה וטענו כי עאמר "קילל במשך כל המשחק". תוך זמן קצר, עוד בתחומי האצטדיון, הגיש עאמר תלונה במשטרה ונגד השניים מתנהלת חקירה פלילית.

עוד בוואלה!

מנכ"לית העמותה של אדומים אשדוד: "ג'רמי אטלן הוא בסך הכול קורבן"

לכתבה המלאה

כידוע, אדומים אשדוד העפילה לראשונה לליגה הלאומית בחודש אפריל האחרון ולאחר 21 מחזורים היא מדורגת במקום הרביעי עם 31 נקדות במאזנה, נמצאת במרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום השני שמוביל לליגת העל בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully