וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בתקיפת איסמעיל עאמר, קנס לאדומים אשדוד

תושב רמלה ותושב הרצליה, בשנות ה-30 לחייהם, הובאו למעצר בחשד להכאת מאמן ראשון לציון. 25 אלף ש"ח יקוזזו מכספי אשדוד: "אירוע שהציג את הכדורגל באור עברייני ומסוכן"

דוברות מחוז מרכז במשטרת ישראל הודיעה היום (ראשון) על מעצרם של תושב רמלה ותושב הרצליה בחשד לתקיפת מאמן הפועל ראשון לציון איסמעיל עאמר ביום שישי האחרון. שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה שלשום, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת מאמן קבוצת כדורגל בתום משחק שהתנהל במגרש בעיר.

בתוך כך, חוקרי המשטרה גבו עדויות ואספו ממצאים שונים שהביאו למעצר שני חשודים במעורבות בתקיפה - בשנות ה-30 לחייהם. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביאם מחר לדיון בבית משפט השלום ראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם.

"משטרת ישראל רואה בחומרה גילויי אלימות במגרשים ותפעיל את מגוון האמצעים והכלים הטכנולוגים העומדים לרשותה כנגד מי שיסכן את שלום הציבור, תוך ניסיון להפוך אירוע תרבות לזירת קרב, ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמם", נמסר בהודעה.

כידוע, המקרה אירע בסיום המשחק בין הפועל ראשון לציון לבין אדומים אשדוד, בעקבות עימות מילולי בין עאמר למאמן היריבה עידן שריקי, שגלש לפסים אלימים. אחד מבעלי התפקידים שתקפו את עאמר היה הבעלים של אדוד, רוני חג'ג'.

איסמעיל עאמר, מאמן מ.ס. כפר קאסם. דני מרון
נעצרו שני חשודים בתקיפה נגדו. עאמר/דני מרון

עוד בנוגע לאותו אירוע: ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, החליט לקזז סך של 25 אלף שקלים מכספי זכויות השידור המגיעים להפועל אדומים אשדוד.

במכתב למנכ"לית המועדון מירב עייש כתב כלפון: "לזירת המגרש נכנסו אנשים שהוגדרו על ידכם בטפסים שונים כבעלי תפקיד במועדון ותקפו באלימות פיזית את המאמן הראשי של הקבוצה היריבה, אירוע אשר רק בנס לא הסתיים בפציעה חמורה. האירוע סוקר בהרחבה בכל כלי התקשורת וגרם לצופים להלם, זעזוע ורתיעה קשה ממותג הכדורגל הישראלי.

"אין צורך להכביר מילים על הנזקים החמורים אשר נגרמו למנהלת הליגות לכדורגל כתוצאה מהתנהגות אלימות זו אשר זכתה לתהודה רחבה. התנהגות זו פוגעת במאמצים הניכרים של המנהלת לאתר בעלים, שותפים ונותני חסות מן העולם העסקי ומציגה את הכדורגל הישראלי באור אלים, עברייני ומסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully