וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בבית"ר: "תוכנית ההבראה הזויה, עומדים לזרוק את הקבוצה לכלבים"

24.1.2022 / 10:15

בבית"ר חוששים מסדר עדיפויות לקוי של מקבלי ההחלטות: "דואגים ליישר את עקומת ההוצאות ושוכחים מעתיד המועדון". השחקנים הבהירו: "אם יהיה שחרור מאסיבי, כולם ירצו לעזוב". בואצ'י, מחיאס ועמית כהן חוזרים לסגל לקראת הפועל תל אביב (20:30)

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג/צילום: אודי ציטיאט, עריכת וידאו: טל רזניק

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שני, 20:30) את הפועל תל אביב למשחק חם בטדי, אבל ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים וגם האוהדים טרודים בעיקר בבעיות הכלכליות ובגזירות שבדרך. יוסי מזרחי אמר אתמול במהלך האימון לשחקנים: "תירוצים יש לנו בשפע, אבל דווקא במשחק כזה כל אחד יכול להרים את עצמו ולהראות את מה שיש בו. זה לא עוד משחק לבית"ר ירושלים, במיוחד במצב שלנו".

המאמן יקבל היום בחזרה לסגל את ריצ'מונד בואצ'י, שעבר בדיקת קורונה אך לא הספיק להתאמן וספק אם יפתח בהרכב. גם ג'וסואה מחיאס ועמית כהן יתלבשו למשחק. מנגד, מי שייעדרו הם תמיר עדי ומרקו ינקוביץ' שקרעו את השריר וייעדרו בשבועות הקרובים וכן ניב זריהן, שחזר להתאמן בצורה חלקית בלבד.

10,000 כרטיסים נמכרו למשחק הערב עד כה, והצפי הוא ל-12,000 צופים. היציע המזרחי יהיה סגור עקב העונש שספגה הקבוצה בבית הדין ואוהדי הקבוצה יישבו ביציעים המערבי והדרומי, בעוד כ-3,500 אוהדים אדומים יישבו ביציע הצפוני.

ריצ'מונד בואצ'י שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין לא ברור אם יפתח. בואצ'י/ברני ארדוב

רק מחר תתכנס הנהלת הקבוצה שוב ותתחיל בפעולות מעשיות בנוגע לפתרונות הכלכליים, שיכללו בשלב ראשון שחרור של מספר זרים וקיצוצים בשכר של כלל עובדי המועדון. במקביל, נעשים ניסיונות למנוע שחרור מאסיבי של שחקנים. יוסי מזרחי כבר הבהיר להנהלה כי שחרור של 6-7 שחקנים יוביל לירידת ליגה. גורם בבית"ר אמר אתמול כי "הבעיה היא שבהוראות מלמעלה יותר חשוב ליישר את העקומה של ההוצאות, מאשר לדאוג לבית"ר. תכנית ההבראה ההזויה היא פשוט ריסוק של המועדון, עומדים לזרוק את הקבוצה והקהל לכלבים. נקווה שמישהו יעצור את זה".

גם שחקנים הבהירו לראשי המועדון אתמול: "אתם צריכים להבין מה אתם עושים, אם ישחררו הרבה שחקנים, כמעט כל אחד ירצה לעזוב. לא תישאר קבוצה ואם תישאר, לאף אחד לא יהיו אנרגיות. זאת ירידה בטוחה. מי שמכיר את חדר ההלבשה מבפנים מבין מה המשמעות".

עוד בוואלה!

אלי אוחנה בקריאה לאוהדי בית"ר: "מה שיש לנו שווה יותר מכל כסף"

לכתבה המלאה
אופק אהרון ז"ל במשחק של בית"ר ירושלים. באדיבות המשפחה
מחווה לזכרו. אופק אהרון ז"ל/באדיבות המשפחה

לפני המשחק הערב ייערך טקס לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל, חייל צה"ל שנהרג לפני 11 יום במהלך פעילות אבטחה בבקעת הירדן.

משפחתו של אהרון ז"ל תעלה לכר הדשא בטקס שייערך בין החימום לפתיחת המשחק. משפחתו המורחבת, חבריו לצוות וגם חיילים מפלוגת אגוז הוזמנו למשחק ויגיעו על מנת לכבד את זכרו. כמו כן, אוהדי הקבוצה יפרסו שלט גדול שהוכן על ידם לזכרם ביציע המזרחי, שיהיה ריק עקב עונש הרדיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully