וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה בקריאה לאוהדי בית"ר: "מה שיש לנו שווה יותר מכל כסף"

24.1.2022 / 8:03

על רקע חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון ולפני המשחק נגד הפועל תל אביב (20:30), פנה היו"ר לקהל: "שמים את הכל בצד, זה הזמן להתאחד"

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג/צילום: אודי ציטיאט, עריכת וידאו: טל רזניק

על רקע חוסר הוודאות סביב עתידה של בית"ר ירושלים, פרסם הבוקר (שני) אלי אוחנה מכתב פתוח לאוהדים, בו קרא להם להתאחד כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ. הערב ב-20:30 תארח בית"ר בטדי את היריבה המושבעת הפועל תל אביב, והיו"ר מקווה לראות נוכחות מוגברת ביציעים.

"אין ספק שאנחנו נמצאים בנקודה לא פשוטה עבור כולנו", כתב אוחנה במכתב שפורסם באתר הרשמי של המועדון. "מבחינה מקצועית ומבחינה כלכלית. מקצועית, כי למרות התנאים הראשוניים שהיו לנו, היינו צריכים להיות עכשיו במקום הרבה יותר טוב, וכלכלית, כי כרגע העתיד שלנו לוט בערפל.

"אבל יש רגעים שצריך לשים את הכל בצד, ופשוט להתגייס ולהגיע. מה שיש לנו שווה יותר מכל כסף - יש לנו אתכם. זה הזמן שלנו להתאחד. זה הזמן שלנו, של כולנו. בעלי תפקידים, שחקנים ובעיקר אוהדים, לקום ולעשות מעשה. אני יכול להבטיח לכם שאף אחד לא ישן כאן טוב בלילה, כולנו מודאגים, מוטרדים ועושים הכל כדי לנסות ולמצוא פתרונות עד הרגע האחרון".

אלי אוחנה בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
עכשיו גם קולו נשמע. אוחנה/ניב אהרונסון

אוחנה הוסיף: "אין כאן ארגוני אוהדים, אין יציע מזרחי ואין מערבי. יש אוהדי בית"ר. כולם עכשיו חייבים לעזוב הכל ולהגיע ולתמוך כדי להרים את בית"ר. להגיע למגרשים, לקנות כרטיסים, מהיום בערב ועד סיום העונה. כל משחק, בכל מקום, הוא הקרבה. הוא העתיד שלנו. אנחנו צריכים אתכם במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully