וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תפעל לצירוף אנסה: "המשחקים הקרובים - על עונה שלמה"

דיכאון בכחול אחרי ה-1:0 להפועל באר שבע, הזר שלה על הכוונת של נועלת הטבלה. אלו: "שוב זה קורה לנו, שער ממצב נייח אחרי שעבדנו קשה כל המשחק"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

אווירה של דיכאון שררה אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה אחרי ההפסד הביתי 1:0 להפועל באר שבע. בקבוצה האמינו בכל ליבם שאפשר להוציא נקודות מהמשחק הזה וקיוו להמשיך במומנטום שהתחיל בתיקו נגד הפועל חיפה במחזור הקודם. בשורה התחתונה פתח תקוה התרחקה כעת חמש נקודות מהקו האדום ונראה שמשבוע לשבוע המצב רק הולך ומחמיר.

עידו שחר מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
המלאבסים מאמינים בו. שחר/אודי ציטיאט

אחרי צירופם של אור אינברום, עידו שחר, אדי מחרמיץ' ויון ניקולאסקו, מחפשים כעת עוד שחקן כנף מהיר, לחיזוק החלק הקדמי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחקנה של הפועל באר שבע, יוג'ין אנסה, נמצא חזק על הפרק ובימים הקרובים ינסו המלאבסים לעשות צעדים בעניין.

מי שערך אמש בכורה מוצלחת בהרכב, הוא הקשר עידו שחר, שהגיע בשבוע שעבר בהשאלה ממכבי תל אביב. בצוות המקצועי מאמינים שככל שיעבור הזמן ושחר יכיר את חבריו עוד יותר, תרומתו לקבוצה תגדל.

עוד בוואלה!

אחרי הטעוית של פפיר ופריד, באיגוד מודים: "ערב רע. אנחנו בבעיה"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. אודי ציטיאט
המצבים הנייחים שוב הכריעו. קלינגר/אודי ציטיאט

פתח תקוה עומדת כעת לקראת שלושה קרבות תחתית חשובים מאוד והיה במועדון מי שהגדיר את המשחקים הללו כ"משחקים על עונה שלמה". בשבת תפגוש הקבוצה את הפועל נוף הגליל, שצמודה אליה מתחת לקו האדום ולאחר מכן שני משחקים רצופים נגד הפועל ירושלים ובית"ר ירושלים, שמסובכות גם הן בתחתית.

"נמשיך להיאבק. זה מתסכל מאוד להפסיד משחק כזה, שבו היינו עדיפים על הפועל באר שבע, בוודאי במחצית הראשונה ולפרקים גם במחצית השנייה", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום המשחק. "הדברים הקטנים הם משהו שנצטרך לשפר. לא יכול להיות שידענו שאם באר שבע תבקיע, זה יהיה ממצב נייח ושוב נחשפנו וספגנו. אנחנו ממשיכים קדימה, אני מאוד מאמין בקבוצה ואני חושב שהקבוצה הראתה ששיחקנו כדורגל ובאנו לנצח, לצערי זה לא קרה ואנחנו ממשיכים קדימה".

דור אלו, מוחמד הינדי שחקני מכבי פתח תקוה מאוכזבים. אודי ציטיאט
הגיע הזמן לנצח. הינדי ואלו מאוכזבים/אודי ציטיאט

המגן דור אלו הוסיף: "זה מאוד מאכזב. התחושות לא הכי קלות בחדר ההלבשה, הגיעה לנו פה לפחות נקודה. זה קורה לנו שוב, שאנחנו מקבלים את הגול הזה, ממצב נייח, אחרי שאנחנו עובדים כל כך קשה כל המשחק. אין לנו ברירה אחרת ואנחנו חייבים להסתכל כבר לשבוע הבא, כי אנחנו צריכים להביא נקודות".

על המשחק הקרוב נגד נוף הגליל: "כל משחק הוא קריטי, אבל זה משחק של ראש בראש מול יריבה שאנחנו נלחמים איתה. נצטרך לבוא ולתת את המקסימום שלנו ולקחת את הנקודות, כי זה הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully